1 noiembrie 2014

(7) MON COEUR (povestire adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent este aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/6-mon-coeur-povestire.html

  7.
   - Eu nu am genul meu preferat de femeie, o prefer pe acea, care posedă bunătatea inimii. Vreau să zic, trebuie să aibă bunătate interioară, ca și mine. Să o văd mereu, că are suficientă dragoste pentru a mi-o oferi și să fie gata mereu să primească dragostea mea.
   - Îmi place ce ai scris, te înţeleg. Ești un domn cu dorințe și interese frumoase.
   - Singurele mele recreieri acum sunt informatica, electronica și foto, restaurantele și călătoriile. Dar îmi plac de asemenea munții, castelele și bisericile, siteurile istorice cu tradiții și obiceiuri... Și preferințele tale de asemenea le voi împărtăși.
    -Ocupația mea principală și recreația mea acum-este serviciul meu.
   - Da, locul de muncă trebuie iubit.
   - Dar eu m-am săturat de lucru, nu mai vreau să lucrez... Vreau să stau acasă, să fac mîncare, să am grijă de bărbatul meu, să mă plimb cu el, să fim mereu împreună.
   - Eu sper, că vîrsta mea nu te deranjează!!!
   - Eu sunt mai în vîrstă ca tine cu 4 ani, deci, pe tine ar fi normal sa te deranjeze vîrsta mea :)
   - Ok. Ce îți place ție la un bărbat?
   - Mi-ar place sa fie calm, cu bun simț. Să ne înțelegem din cuvânt. Fără să ridicăm vocea unul la altul. Să fie responsabil. Să fie capabil să întrețină familia. Esă administrez acasăiar acasă el să aducă.  fie om de încredere și la ușorși la greu. 
   Dacă eu mă îmbolnăvescel să fie ngă mine, iar dacă el se îmbolnăvește, eu să fiu nga el.  avem o inimă și un suflet la doi. Dacă voi ști să îl ajut în treburile lui, fără să îl incurc, îl voi ajuta, iar dacă nu voi ști, îl voi incuraja.  vrea să întâlnesc un bărbat cu inima bună, să trăim o familie unită. Visurile mele sunt frumoase...:) Sunt o optimistă incurabilă! 
                         ( Continuarea o găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/11/8-mon-coeur-povestire.html  
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu