29 noiembrie 2014

(13) MON COEUR (poveste adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent îl găsiți  
aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/11/12-mon-coeur-povestire.html


13.
Ziua 4.

   Dimineața Ana se trezi mai devreme ca de obicei, cu gândul la Jean și cu bună dispoziție. Deschise repede calculatorul, ca să îi scrie un mesaj cu urări de bine, înainte de a pleca la serviciu. Bucuria îi fu mare, când găsi de la Jean mesaj și îl văzu online.
   - Buna dimineața, cherie, îți doresc o zi minunată. Scuză-mă, cherie pentru aseară, am avut o problemă cu conexiunea și nu am reușit să îți spun noapte bună. În schimb acum dimineață, am deschis calculatorul să îți scriu, că eu mereu mă gândesc la tine. Aseară m-am culcat cu tine în gând și astăzi dimineață m-am trezit cu tine în gând. Eu de asemenea aș vrea să construiesc o familie mare cu tine, cherie Și aș vrea să fac acest lucru cu tine, fiindcă eu țin foarte mult la tine, cherie, tu știi asta foarte bine.
   - Dimineața bună, Jean! Și eu am deschis calculatorul, ca să îți doresc ție o zi bună, înainte de a pleca la serviciu. Și eu mă gândesc mereu la tine, am această plăcere. Ar fi minunat să reușim să construim împreună o familie mare și unită. Acum te las, mă pregătesc să merg la serviciu. Pa, pînă deseară.
   - Și eu acum te las, și eu trebuie să merg la locul meu de muncă, au boulotEu, mă gândesc la tine, cherie, tu știi asta.

   - Je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove).........Pupici, flori și îmbrățișări!
   - (heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove).............Pupici, flori și îmbrățișări!

   Wow!.......................... :):):):) 

   Ana radia de fericire, de parcă Jean ar fi fost lângă ea și toate aceste cuvinte de iubire și aceste flori virtuale ar fi fost chiar adevărate. Ziua promitea să fie excelentă și Ana  simți dorința să îl bucure cu ceva pe Jean. Nu putea spune că îl iubește, că nu ar fi fost adevărat. Era un pic îndrăgostită, captivată, copleșită de atenția lui. Și dacă va fi el și in viața reală astfel, atunci Ana era sigură, că îl va iubi cu adevărat. Acum însă, ea făcu o sforțare a sufletului și își impuse mâna dreaptă să îi tasteze lui Jean câteva emoticonuri cu îmbrățișări, pupici și zâmbete. Poate că și el simte exact la fel ca ea necesitatea unor semne de afecțiune, ce îi lipsesc în singurătatea lui. Jean i-a răspuns cu o pagină de pupici și îmbrățișări.

   - (heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)(heart)je (F)t aime(inlove)...Pupici , flori și îmbrățișări! 

   Ana închise fericită calculatorul. Niște fleculețe de emoticonuri și cuvântul „je t aime”, adresat ei de multe-multe ori, o făcu să creadă, că undeva este un bărbat, care o place și o iubește. Era sigură, că și la serviciu viața îi va părea cu mult mai frumoasă. Va avea la ce visa și la ce se gândi cu plăcere, până la dialogul următor cu Jean. Ce va fi mai departe, timpul va arăta. Acum nu o mai interesa nimic din viața ei personală, în afară de următorul dialog cu Jean. Ea „zbură” spre serviciu, atingând unde și unde pământul cu vîrful pantofilor și această dispoziție i-a creat o zi cu adevărat minunată.
                              (Continuarea o găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/12/14-mon-coeur-povestire.html)
Autor: Eleonora.

  

   

   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu