15 ianuarie 2017

HANDMADE DIN 2016, îndeplinite cu andrelele şi croşeta. Partea 1.

   Voi posta acum lucrările mele handmade, care le-am indeplinit în a doua jumătate a anului 2016, dar nu am scris nimic despre ele în blog. Dacă cineva doreşte detalii, voi răspunde în comentarii.

Initial mi-am tricotat un sarafan. Poalele-cu andrelele din 2 fire:unul pufos şi unul din lînă. Stanul- cu croşeta. Articolul era foarte frumos, însă nu pentru figura mea... Un timp am folosit poalele ca faţă de pernă decorativă, fiindcă imi era milă de munca depusă şi nu am despletit. Apoi mi-a venit idea să întorc împletitura de la poale în lăţime şi să fac o fustă din ea. Mi-a reuşit! Fusta este foarte, foarte călduroasă, elegantă şi nu mă mai "îngraşă"! Ilicul este şi el elegant şi călduros atît, cît este necesar. Varianta finală îmi prinde foarte bine, deşi sarafanul iniţial era de o frumuseţe rară, însă nu pentru figura mea, ci pentru o doamnă foarte suplă. 

Acest desen de pe net cu floricele m-a inspirat să tricotez vesta. Este cam complicată lucrarea, dar mi-am satisfăcut curiozitatea.
 Sarafan din lînă groasă, ornamentat cu floricele, îndeplinite cu croşeta.
O fustiţă simplă şi călduroasă din resturi de aţă "mohair" alb şi maro pentru nepoţică- o satisfacţie reciprocă şi o lecţie de handmade pentru fetiţe.
O fustiţă pentru plajă, croşetată din motive.


Cu croşeta şi rochiţa, şi motănaşul.





Cu croşeta, din capete de aţă.
Cu croşeta.
Autor lucrări şi foto: Eleonora.
(Va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu