23 ianuarie 2017

HANDMADE DIN 2016, Partea 3, îndeplinite la aparatul de tricotat "Addi Expres"..


   Postez în continuare lucrările mele handmade din a doua jumătate a anului 2016, de data aceasta îndeplinite la aparatul de tricotat "Addi Expres". Aparatul l-am ales cu numărul cel mai mare de ochiuri-46. Parcă e bine, dar totuş acum a-şi alege cu 33 ochiuri, fiindcă ar fi mai uşor de manipulat. Dar cel mai bine ar fi să ai mai multe aparate, de la cel mai mic număr de oachiuri pană la cel mai mare. Astfel s-ar putea confecţiona orice articol, începând de la cel mai mic-mănuşi de exemplu, ciorăpei, etc. 
   La aparatul meu tricotez circular foarte uşor şi repede, însă la tricotatul liniar este mai dificil. Fiindcă dacă "fuge" un ochi, după ce îl ridic manual rămâne greş, se vede răritura oricât de mult încerc să fac lucrul bine. Numai cu aţa de tip "blăniţă" se corectează uşor şi nu se vede greşul. 
   Mai este un motiv de nesatisfactie la tricotatul liniar în cazul aţei mai subţiri, fiindcă se primeşte răritură, care nu se potriveşte la orice model. Acum însă mi-a venit o idee, cum sa confecţionez modele de  haine din pînză tricotată circular şi le voi posta în blog în viitorul apropiat, pentru mine şi pentru alte amatoare de handmade tricotate la maşina "Addi Expres", poate prinde bine.
   La maşină se tricotează cu mult mai repede, deci merită să experimentez şi să "născocesc"prin tricotatul circular diferite articole moderne şi practice la purtat. Şi aşa cum eu am saturat deja spaţiul familiei mele cu lucruri şi lucruşoare hanmade de "toate mamele", voi începe să le confecţionez pentru vînzare .  Fără hobby mi-ar fi insuportabil de plictisitor, aşa că experimentul meu handmade continuă. 








                                                                Accesoriul- cu croşeta.


Autor lucrări, text şi foto: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu