25 ianuarie 2015

(22) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/21-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html

Sau, toate episoadele sunt aici: 
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-22-mon-coeur-povestire-intamplata-in.html


22.
   - Este necesar de menținut permanent speranța, că iubirea va apărea atunci, când nici nu te aștepți. De asemenea este minunat să știu, că primesc de la ea și că ofer fericire, celei, cu care vreau să îmi continuu viața.
   Tu ești o femeie cu adevărat minunată, care merită să fie fericită cu cel, ce o apreciază și o iubește mai presus de toate, pentru totdeauna.
   Pentru toată viața, eu vreau să fiu bărbatul tău drag, să cunosc împreună cu tine fericirea și să ți-o ofer pe toată, câtă o am în inima mea.
   - Sărut inima ta!
   - Viața mea acum depinde de tine. Tu mă faci să trăiesc ce am visat și îmi readuci fericirea, tu ești magnifică. Până a intra tu în viața mea, a fost totul trist și inutil. Tu mi-ai dat gust de viață în cel mai scurt timp.
   - Sărut inima ta...
   - Mon amour, ma vie,- Iubirea mea, viața mea, în inima mea rănită, acum este loc numai pentru tinetu ești ființa vieții mele. Aceasta este evident, fiindcă eu iubesc totul la tine și viața mea nu mai poate avea sens fără tine. Eu vreau să împart restul vieții mele cu tine. Îți doresc noapte bună. Je t aimeeu te iubesc, până mâne, pupici.
- Noapte bună, mon coeurpână mâne.
Je t aime mon coeur,-Te iubesc, inima mea.
- Merci, la fel.

ZIUA 8. (Zi de mică pauză)
- Bye, bye, je t aime- Pupici, te iubesc.
- Și eu la fel, pupici. :))))))
- Je t aime- te iubesc! Pe mâne!
- Pa!
                 Continuarea o găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/02/23-mon-coeur-povestire-adevarata.html
Autor: Eleonora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu