19 ianuarie 2015

(21) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/20-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net_11.html

Sau, toate episoadele sunt aici: 
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-20-mon-coeur-povestire-intamplata-in.html


21.
    - Jean, tești obosit după serviciutrebuie să te odihnești... lasă tu dorințele astea, pe care eu nu ți le voi îndeplini pe net.
   E necesar în primul rând să ne cunoaștemsă ne întâlnim... Avem lucruri mai importante de rezolvat în primul rând. Nu fi trist, eu te îmbrățisez șîți doresc o noapte bună.
   Acestea sunt principiile mele,  îți fie clarDe mai continui cu asemenea rugăminți, voi considera, că ai intenții neserioase față de mine. Dacă vrei aventuri și sex pe net, caută altă femeie, pe mine lasă-mă în pace, ok? Jean, tu mai ești aici?
   - Mon coeur, je suis la.- Inima mea, sunt aici.
*** Apel pierdut de la Jean.
*** Apel pierdut de la Jean.
*** Apel pierdut de la Jean.
*** Jean a sunat.
   - Conexiunea este foarte lentă.
   - Tu ești inima mea, sper să nu uiți asta, mon amour. Eu văd, tu consideri, că eu sunt aici numai pentru sex. Ok, scuză-mă. Tu știi, deja sunt 4 ani, decând eu nu am făcut dragoste cu o femeie, mon coeur.
   - Se aude un sunet de la tine, vorbește, poate te aud. Tu mă auzi?
   - Nu, eu nu aud nimic. Voi căuta o soluție, te rog să mă crezi.
   - Ok, sper.
   - Te rog mai stai, vreau să știu, că mă înțelegi și nu te superi pe mine.
   - Te înțeleg, dar graba strică treaba. Va veni și acel timp. Atunci...ha-ha...vom face sex și pentru acești 4 ani, ok? :))))  Acum însă, hai să ne culcăm, fiecare la partea sa de monitor. :)))))))
   - Nu, de ce, mon coeur, te rog, mai stai! s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait s il te plait -Te rog!!! (Emoticonuri cu inimi, pupici, îmbrățișări, flori... În chat- acționează!)
   - Eu vreau să dorm.
   - Vrei să mergi la somn.
   - Da, cu tine în gând. După atâtea destăinuiri în dragoste din partea ta, crezi că aș puterea altfel? :)))))
   - Tu știi, eu nu am somn. Mon coeur, eu vreau să mai stau aici cu tine puțin, iubirea mea.
   - Bine.
   - Ce mult îmi lipsești tu in acest moment aici, lângă mine, mon coeur! Tu ești totul pentru mine, ești esența vieții mele.
   - Dar eu sunt aici cu tine, numai de altă parte a monitorului și aud, cum lucrează televizorul la tine în cameră. Vorbește, poate te aud și pe tine.
   - De când sunt cu tine, mon tendre et douce amoureu văd în sfârșit, cum tu oferi fericire și căldură inimii mele și fiecare clipă fără tine mă face să mă simt o nulitate, mă simt în iad. Cu tine sunt fericit, implinit, puternic. Eu te iubesc si mă bucur, că tu ești iubirea vieți imele. Cu fiecare zi, sper din toată inima, că voi fi și mai fericit alături de tine. Tu esti viața mea, fericirea mea, respirația mea. Inima mea bate numai pentru tine, mon ange de mon cœur-îngerul inimii mele.
   - Închide televizorul si vorbește, poate te aud. Tu esti singur acolo?
...Gata, nu se mai aude... sa deconectat si camera... apeleaza-ma din nou.
*** Convorbire terminată.
   - Mon coeurnu funcționează, mon coeur. Tu ești aici?
   - Da.
   - Je t’aime mon amourte iubesc, dragostea mea. Datorită ție, inima mea în sfârșit s-a cicatrizat. Și necazul de întotdeauna, că nu am avut fericirea, pe care am meritat-o, a dispărut. Tu nu poți avea inchipuire, la ce nivel m-ai ajutat să redescoper iubirea în toate colțurile inimii mele. Iar acum le pierd fără nici o justificare și rămân trist... Dar, te înțeleg! Și din nou mă simt în centrul Paradisului, unde îmi pot trăi viața. În cele din urmă, eu surâd. În mine se trezesc fiori de fericire necontrolați, generați de farmecul și dulceața ta, de sensibilitatea ta, ce copleșește inima mea și mi-o umple cu dragoste, pe care eu nu o pot lăsa să plece.
   - Mă simt măgulită și fericită... Te îmbrățișez a recunoștință pentru toate cuvintele tale frumoase. Demult nu am mai auzit atâta bine despre mine, merci din suflet!
   - Tu cu adevărat ești o femeie minunată și excepțională și cred că tu ești unica femeie, care îmi poate reîntoarce fericirea. Datorită ție eu mi-am reluat viața de la capăt, am redescoperit adevăratul sens al definiției unor cuvinte, ca Încredere, Reciprocitate, Sinceritate, Dragoste adevărată și Fidelitate.
   - Te cred și te îmbrățișez cu recunoștință. Mă bucur, dacă în așa timp scurt, am reușit să aduc atâta echilibru în viața ta.
   - Merci, Mon coeurMulțumesc, inima meaTu ești iubirea vieții melecare îmi dai dorință de viață și eu vreau să te fac fericită în fiecare zi. Aș vrea să trăiesc pentru tine, să mă dedic ție, să îți ofer toată fidelitatea mea, să uit totul și să mă refac cu o sinceritate profundă, doar pentru tine.
   - Merci, îți voi răspunde cu reciprocitate.
   - Cu fiecare zi te iubesc tot mai mult. Eu nu m-am gândit, că voi trăi vreo dată o dragoste atâta de curată. Este foarte dificil să trăiești departe de persoana iubită, însă noi în curând ne vom uni în cuplu și aceasta va fi pentru toată viața.
   - Ar fi minunat.
      Continuarea o găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/22-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu