11 ianuarie 2015

(19) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/18-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html

Sau, toate episoadele sunt aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-19-mon-coeur-povestire-intamplata-in.html     

19.

ZIUA 7.
   - Bonjour
   - Bonjour
   - Comment vas tu mon coeur  Ce faci tu, inima mea?
   - Pe acasă, tu?
   - Moi, je suis au boulot, mon amourEu sunt la locul meu de muncă, dragostea mea. Spune-mi, ai avut o noapte bună?
   - Da, dar tu?
   - Și eu am avut o noapte bună.
   - Foarte bine, acum spor la muncă!
   - Merci. Și ziua ta merge bine?
   - Da.
   - Sunt bucuros. Știi, tu mi-ai lipsit.
   - Și tu mi-ai lipsit. Ți-ai rezolvat problema cu calculatorul, ca să te pot vedea?
   - Tu vrei să mă vezi, mon amour ?
   - Da, bineînțeles.
   - Ok, chérieacum sunt la serviciu și nu se poate, dar deseară acasă mă vei vedea.
   - Ok
   -Tn'est pas fâcher mon coeur.
   - Nu știu ce înseamnă „facher...Mă întrebi ceva cu „nu”, dar ce anume,nu știu. Google nu vrea să îmi traducă cuvântul „facher”.
   - Bine, dar spune-mi, eu te pot vedea pe video, mon coeur?
   - Un moment, să îmbrac ceva, în cameră e foarte cald, la noi e caniculă.
   - Ah bine, chérie. Și la noi e suficient de cald.
*** Jean a sunat.
   - Pupici, mon coeur. Te-am văzut, îngerul meu.
   - Ești mulțumit? E decoltat capotul meu, probabil asta ți-a plăcut.
   - Da, ești foarte frumoasă, mon coeur.
   -Și...sexy...(aici Ana îi trimise un emoticon cu chicoteli de râs, făcând aluzie la dorința lui neîmplinită de aseară, de a o vedea dezbrăcată).
   - Da, tu ești sexy Mon coeur.
   - Merci. Te îmbrățișez și te las să lucrezi.
   - Dar când am zis eu, că trebuie să mă lași?...
   - Tu ești singur în birou, sau cu alți colegi?
   - Singur, mon coeur.
*** Jean a sunat.
   - Mon coeur, tu știi, îmi place să te privesc, aceasta îmi dă curaaj să fiu puternic. Eu sper că tu mă înțelegi corect, mon coeur.
   - Tu mă auzi?
   - Nu, mon coeur.
   - Dar eu voorbeeesc... Scrie!
   - Încep să te cunosc și să descopăr, cum eşti tu în realitate. Eu te găsesc corectă și foarte deosebită. Îmi place maniera ta de a-mi vorbi, îmi place gingășia și amabilitatea ta. Tu eşti atît de fină și respectuoasă, că mie îmi place nespus de mult să conversez cu tine. Eu mă gândesc, destinele noastre sunt asemănătoare, iar viețile noastre sunt făcute pentru a se uni și noi vom continua împreună acest drum perfect, fără sfîrşit.
   Frumoasa mea, în tine eu descopăr un suflet mai mult, decât l-aș considera excepțional, o ființă aparte, care a reuşit în cele din urmă să mă facă să fiu eu însumi. Mulțumesc destinului, că mi te-a scos în cale și pot împărtăși viața mea cu tine. Îți mulțumesc ție, că discuți aici cu mine.
Eu mă gândesc foarte mult la tine și sunt gata să merg cu tine, să ne construim împreună viitorul. Ca să te vad alături zâmbind, să te simt dormind, să îți șterg lacrimile, dacă va fi nevoie.
Această putere o putem avea doar împreună și tu te vei convinge, eu sunt sigur, că nu ne vom dezamăgi. Pentru mine iubirea mea și inima mea este un tot întreg și sunt gata să îmi dau și viața, ca așa să fie. Eu mi-am găsit fericirea mea.
                                                     Continuarea este aicihttp://eleonoramoldovan.blogspot.de/2015/01/20-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html
Autor: Eleonora.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu