8 ianuarie 2015

(18) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/17-mon-coeur-povestire.html

Sau, toate episoadele sunt aici:       http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-15-mon-coeur-povestireintamplata-in.html

18.
   
   - Jean, cred ca e timpul sa terminăm dialogul, mai vorbim disearădupă serviciu.
   - Da, mon coeur. Acum te las, vreau să mai lucrezPînă diseară, mon amour. Pupici!
*** Convorbire terminată.
   
   -Buna seara, Jean!
   - Buna seara, inima mea, ce faci tu în acest moment?
*** Apel eșuat de la Jean.
   - teptam sa vorbesc cu tine.
   - Da, inima mea, eu sunt aici. Cum ești tu, totul este bine?
   - Putem vorbi?
   - Trebuie să îmi schimb calculatorul, te rog să ai răbdare. Tu vorbește, eu te aud și te văd.
   - Să vorbesc singură?- nu e interesant... Mai bine scriu.
   - Tu ești foarte frumoasă, te ador, îngerul meu! Eu numai ce am venit de la serviciu și vreau să fac un duș. Hai și tu cu mine! Glumesc, sper că ai înțeles.
   - Enu vreau să îți schimbi calculatorul, ci vreau să facem amândoi duș chiar acum și în realitate! Cum organizezi?... Și eu am glumit, sper că ai înțeles. :)))
   - Cherie, eu m-am gândit mult la tine în seara asta. Vreau să te revăd ceva mai târziu, te rog să revii.
   - Ok, dute și fă duș, mănâncă și revino, te voi aștepta.


   - Cherie, eu am revenit, sunt aici.
*** Apel pierdut de la Jean.
   - Și eu sunt aici, dar am adormit. Apeleaza-ma iar.
   - Eu sunt aici, mon coeur.
   - Vrei să dormi? Eu-da. Mă gândeam la tine și am adormit. Dacă tu permanent te gândești la mine, eu am început să îți recepționez gândurile și ca rezultat, acum și eu mâ gândesc mereu la tine. Vezi tu ce se întâmplă, inimile nostre bat în unison și nu le pasă de distanță... Dar noi ce să facem cu aceste mii de kilometri, ce ne despart?...
   - Da, mon coeur, eu nu am putut să mă culc, fără ca mai întîi să văd, dacă tu ești aici, mon amour. Spune-mi, tu ești pregătită de somn?
   - Da, mă culc imediat cum ne zicem „noapte bună”.
   - Mon amourvreau să te văd. Eu vreau să te văd sexy, mon coeur.
   - Hm... altă dată, avem timp suficient. Nu am obiceiul să defilez aici dezbrăcată. Dacă vei fi partenerul meu de viață, mă vei vedea la timpul potrivit. Dacă nu vei fi-nu mă vei vedea. Până atunci, avem alte lucruri de lămurit și alte întrebări de rezolvat.
- Ah bine... ok, cum dorești...(:(:(:(:(:(.
- Noapte bună, visuri plăcute :))))))))).

Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu