2 ianuarie 2015

(17) MON COEUR (poveste adevărată)

                                               (Continuare) Episodul precedent îl găsiți aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/12/16-mon-coeur-povestire.html

                                    Sau toate episoadele precedente le găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-15-mon-coeur-povestireintamplata-in.html


17.

   - Gândește-te la un lucru, fără care tu nu ai putea trăi. Înmulțește-l cu mii... Gândește-te la ceea, ce este fericirea pentru tine...Adaugă la asta ceia, ce ai simțit în cele mai fericite clipe ale vieții tale. Fă suma sentimentelor tale, a celor mai fericite, și sustrage restul. Va fi exact rezultatul a ceia, ce simt eu pentru tine. Eu țin la tine mai mult, dcât îți poți tu imagina și mai mult, decât mă pot eu exprima.
   - Da, ințeleg ce ai vrut sa spui, sarut inima ta bună!
*** Jean a sunat.
   - Jean, daca ești la serviciu, e bine sa comunicam? Nu deranjam pe nimeni?  Eu nu te văd, dar tu pe mine știu, că mă vezi. Aștept și eu să te văd și să vorbim, când vei elimina problema de la calculatorul tău.
   - Visul meu cel mai drag este să fim împreună mereu și eu să îndeplinesc orice dorință a ta. Care ar fi dorințele tale? Completează-mi o listă, să le cunosc. Care ar fi dimineața ta ideală? Astăzi dorința ta este comanda mea.
   ...Noi am putea lua micul dejun în pat, într-un hotel cu vedere la mare... O briză ușoară mângâie golful... Un balcon ne oferă un colț liniștit...Se lasă să apară răsăritul soarelui, colorând începutul zilei în toate nuanțele curcubeului...
   - Fantastic de frumoase visuri ai tu Jean, dar mai întâi să ne cunoaștem!
Deocamdată visăm frumos... Atât e posibil la moment-atâta facem!
   - ...Surâsul tău ascunde secrete neghicite, pe care nimeni nu le poate exprima. Bănuiesc, sunt sentimente de dragoste. Timpul se scurge ca într-o altă dimensiune, parcă tăiat din această lume, apoi trei bătăi ușoare la ușă anunță sosirea unui splendid buchet de flori și a unei sticle de șampanie. Noi degustăm șampania cu tosturi frumoase. Ceva mai târziu, vom vedea ce ne va rezerva după-amiaza.
   - Drag visătorule, tu când îți repari calculatorul, ca să putem vorbi?
   - ...Ceva mai târziu, duși de un balon cu aer cald, ne trezim pe o plajă de nisip, unde, izolați de priviri străine, mergem o eternitate de-a lungul valurilor, ținându-ne de mâini, schimbând din când în când câte o vorbă, scăldați într-un sentiment de pace... Noi ne-am preface în scoici unice din lume, în care dragostea ar fi ecoul mării!
- Tașa frumos scrii! Îmi place tot, ce îdorești, e nereal de fantastic. Să vedem, ce ne va reuși din aceste dorințe de vis. Vom discuta despre toate în fiecare zi. Permite-mi doar o singură remarcă-încă nu suntem cunoscuți în realitate!
- Da, eu sunt de acord cu tine și te înțeleg perfect, dar lasă-mă te rog să îți spun, ce simt eu pentru tine.
...Vocea, pe care o aud, nu este altceva, decât vocea ta...Noi ne antrenăm într-o urmărire nebună, râzând și dansând în valuri... Vine în sfârșit timpul unei băi în apa caldă-azurie, apoi momentul unei fericite și pasionate îmbrățișări eterne. Unul din noi murmură „te iubesc” și celălalt îl crede din toată inima.
   - Frumos, foarte frumos... cuvintele tale îmi aduc fericire, iar realitatea sper să fie si mai superbă. Totul depinde de noi.
   - Vreau să îți spun, cât de mult visez la acest moment. Iar când eu sunt cu tine, realitatea, pe care tu mi-o oferi, este similară cu cel mai scump vis al meu. Zilele, pe care noi le trăim împreună și experiențele, pe care le împărtășim în comun, îmi dau încrederea, că visele mele au un loc etern în realitate. Și ori de câte ori ne regăsim aici, eu vreau să știi, că nimic nu mă poate face mai fericit, decât dacă mi-aș petrece zilele cu tine în brațe. Eu te iubesc.
   - Eu nu am uitat definitiv franceza, acum îmi amintesc multe cuvinte, când citesc mesajele tale. ...Tu ai de oferit o dragoste sinceră și profundă, eu la fel. Trebuie să fim grijulii, ca să păstrăm și să dezvoltăm acest sentiment.
   - Oui mon coeur- Da, inima mea. Je sais bien- Știu bine asta.
Vezi continuarea aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/18-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html , Sau toate episoadele aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-15-mon-coeur-povestireintamplata-in.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu