15 ianuarie 2015

(20) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/19-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html

Sau, toate episoadele sunt aici:   http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-20-mon-coeur-povestire-intamplata-in.html   


20.

   - Îmi pare că tu nu mă auzi...Iar eu vooorbeeesc aici!
 Mulțumesc pentru gândurile tale bune și frumoase! Te îmbrățișez! 
   - Bine, acum te las, Mon coeur, până deseară. Pupici, te iubesc.

   - Coucou , salut.
*** Apel pierdut de la Jean.
   - Bonsoir mon coeurBuna seara, inima mea.
*** Convorbire de la Jean.
   - Eu te aud!
   - Ce faci tu? Dragostea mea, tu ești foarte frumoasă. Eu am lucrat productiv și m-am gândit mult la tine, mon coeur.
   - Nu te mai aud...
   - Scrie.
   - Când odată va funcționa normal calculatorul tău???
   - Încă nu mi-a reușit, dar voi rezolva neapărat, mon amour.
   - Bine, mai aștept... Trec la scris... Eu simțeam, când tu te gândeai la mine, mă ajungeau curenții tăi în formă de fiori electrici în inimă, ai o putere de transmisie energetică extraordinară. Am adormit, legănată de valurile tale de energie telepatică. A fost o experiență interesantă. Dacă toată lumea ar emana iubire, nu ar mai fi neînțelegeri între oameni.
   - Eu de asemenea am simțit fiori, când mă gândeam la tine, mi-ai fost mereu în gând, deschideai ușa inimii mele.
   - Am avut un somn fericit, acum un dialog fericit-mă simt minunat.
   -Eu vreau să te văd în sexy înainte de a te culca, te rog, mon amour! Încă nu te-am văzut.
   - Iar eu vreau să vorbim prin voce și video, nu mai vreau să scriu! Și mă supăr pe tine...un pic!
   - Când voi regla microfonul, tu îmi vei putea vorbi, ok.
   - Ok, un moment,-scrise Ana, închizând camera video.
- Eu nu te mai văd, mon coeur.
*** Convorbire terminată.
*** Jean a sunat .
   - Inima mea, tu refuzi să îmi faci plăcere în seara asta.Te rog, inima mea, eu încă nu te-am văzut sexy, dar îmi doresc mult.
   - Nici nu te gândi.
   - Ok , eu rămân trist.

 Continuarea este aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/21-mon-coeur-povestire-intamplata-pe-net.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu