19 februarie 2015

(23) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

ZIUA 9.
   - Bonsoir mon coeur- Buna seara, inima mea :).
   - Bonsoir mon coeur- Buna seara, inima mea :).
   - Ce faci tu, iubirea mea?
   - Bine, merci, dar tu? Ai reușit să îți repari calculatorul?
   - Nu, Mon coeur, am făcut tot ce am știut, dar nimic baftă...
   - Ok...
   - Voi găsi neapărat o soluție, ok.
   - Ok...
   - Și ziua ta a trecut astăzi cu bine?
   - Da, foarte bine, la tine cum a fost?
   - Ah, am avut o zi minunată și m-am gândit foarte mult la tine, mon coeur.
   - Merci. Și eu m-am gândit la tine.
   - Sunt fericit să știu asta, mon coeur. Ce mai faci tu, frumoasa mea?
   - Zâmbesc acum, măgulită de cuvintele tale plăcute:). Ce face fiul tău? În ce clasă a trecut? Cum se odihnește el vara aceasta?
   - În acest moment el doarme, mon coeur, pentru el este oră de somn. Dar pentru tine?
   - Bineînțeles. :) Eu te-am așteptat pe tine, de aia încă nu m-am culcat.
   - Sunt fericit să știu acest lucru, mon coeur.
   - Așa târziu te întorci tu de la serviciu?
   - Nu, inima mea, conexiunea nu a fost, m-am porăit cu calculatorul mult timp, însă fara succes, va trebui să cumpăr altul.
   -  Înțeleg...Ce genuri de lucrări arhitecturale faci tu?
   - Les plant-Planuri, mon coeur.
   - Les plant? - Plante? Proiecte de parcuri, de piețe?
   - Les societer- pentru societăți.
   - Nu înțeleg...
   - Je fais les plan pour des grand societer- eu fac planuri pentru mari societăți.
   - Ah, da, pricep.
   - Ai înțeles acum :)
   - Da, un pic :). Cum îl cheamă pe fiul tău?
   - Romi.
   - Ah, da :).
   - Tu ai uitat, mon coeur :).
   - Nu am uitat, însă tu ai scris „un garson” și eu nu am știut, că tu scrii despre fiul tău. Îmi place  prenumele Romi.
   - Ah bon, tu l aime-ah bine, ție îți place :).
   - Da :). În ce clasă a trecut?
   - În clasa a 3-a.
   - Trimite-mi o poză cu voi amândoi.
   - Tu ai văzut poza cu fiul meu.
   - Nu am văzut-o, dar vreau să văd o poză cu tine și cu fiul tău.
   - Ok, cherie. Vom merge săptămâna aceasta să facem o fotografie frumoasă, special pentru tine mon coeur, ok.
   - Bine. Eu sunt foarte bucuroasă, că tu înțelegi, ce îți scriu. Și sunt fericită, că noi ne înțelegem atât de bine în dialoguri.
   - Tu ești mulțumită, mon coeur :).
   - Da :).
              Episodul precedent îl găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/03/24-mon-coeur-poveste-adevarata.html

Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu