10 noiembrie 2014

(9) MON COEUR (poveste adevărată)

         (Continuare) Episodul precedent este aici:  
          http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/11/8-mon-coeur-povestire.html
   9.
   - Spune-mi te rog, tu ești pregătită să inițiezi, sau să dai start unei relații amoroase în viața ta?
   - Eîmi propun și caut o relație serioasăMai întîi serioasă, iar amoroasă poate deveni cu timpul, dacă voi găsi limbă comună cu domnul în cauză. O relație amoroasa și ușor porcoasă, -scuze de umor, adevăr și sinceritate, -nu am de gînd să accept, sau să ințiez. Eu caut relaţie serioasă și voi gasi relație serioasă. Cineva caută dragoste ușoară de moment și asta gaseștePe mine nu mă interesează lucrurile de prost gust. Eu înțeleg și simpatizez ideia, că ar fi normal de trăit cu omul, pe care îiubeștiDar mai întîi de toate trebuie de clarificat, dacă ai cu el interese comune, mentalitate la acelaș nivel. Altfel iubirea, chiar dacă și apare, de la prima neînţelegere începe să se evapore. Eu am dragoste în suflet, dar o păstrez pentru viitorul meu partener de viață. Bineînţeles că îl voi iubi, dacă mă va respecta.
   - Eu nu vreau să mă angajez, dar dacă sunt sigur de persoana dată, nu aș vrea să mă mai rănesc cu altele și o voi face parte din mine. Sunt un om foarte atent și o voi asculta întotdeauna. Ador să merg la restaurant, să fac ciclism la cină, sau plimbări pe jos. Am învățat să dansez salsa, dar merg foarte rar pe la discoteci. Nu prea sunt familiarizat...Iată, 4 ani, decând sunt văduv... dar eu nu pot spune despre mine, că sunt sincer, cinstit, sau fidel. Toate acestea va trebui să le redescoper din nou în mine. Și, de mă vei cunoaște mai bine, vei decide, dacă sunt un om vrednic pentru tine și dacă te merit.
   - Eu vreau... ma iintâi... sa intilnesc bărbatul... cu care aș putea trăi pînă la sfârșitul vieții... Aici Ana își dădu seama, cât de nereale sunt dorințele ei, bazate pe o totală neîncredere în bărbați, dar scrise mai departe.
   - Și dacă va merita, îl voi iubi... Eu vreau sa evit aventurile amoroase, vreau sa iubesc un singur bărbat- pe acela, cu care voi trăi împreună.
   - Spune-mi, ce este Iubirea pentru tine? ...Poate că este scopul prezenței noastre pe net?.. Poți tu să îmi dai definiția acestui cuvânt „Iubire”?
   - Eu am tradus prin google ce ai scris tu...traduce rău... Definiția de dragoste? Pe net e ... nu e adevaratăștii, aici pe net, fiecare găsește, ce caută...
   - Eu aș defini Iubirea ca pe cea mai frumoasă virtute în toate planurile vieții. Oferă ce e mai frumos și face sacrificii, fără a ține cont de sine. În caz de furie, sau neânțelegeri este bine de schimbat tema, de calmat, de ocolit momentele de ceartă printr-un compromis de împăcare. Dacă subiectul discuției e înțeles diferit, de oprit conversația și de discutat cu calm mai târziu, după ce „se limpezesc apele”. Și așa de improvizat în fiecare zi, pentru a da un bun gust acestei vieți, care este de multe ori amară. Aș mai adăuga, că Iubirea este un sentiment reciproc între două persoane și nu între zece. Sper, că m-ai înțeles.
   -Da, am înțeles și sunt intru totul de acord cu tine. Tu gândești foarte frumos.
                                  (Continuarea o găsiți aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/11/10-mon-coeur-povestire.html)
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu