13 decembrie 2014

(14) MON COEUR (poveste adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent îl găsiți  aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/11/13-mon-coeur-povestire.html

14.
*** Apel pierdut de la Jean.[14:20]
   - Buna ziua, mon amour.
   - Buna ziua, Jean!
   Apel către Jean, nici un răspuns.
   - Mai sună-mă odată.
   - Ce mai faci?
   - Bine.
   - Cum merge astăzi ziua?
   - Perfect! Sună-mă, dacă poți. Tu ce faci?
   - Eu, nimic deosebit, am venit aici doar să mă recreez.
   - Recreație plăcută.
   - M-am simțit foarte obosit. Și tu mi-ai lipsit foarte mult.
   - Apelează-mă pe un minut.
   - Casca mea nu mai răspunde.
   - Când tu m-ai sunat, eu eram ocupată și nu am putut răspunde.
   - Aseară tu m-ai văzut pe video.
   - Da, merci pentru atenția ta.
   - Eu mă angajez să te iubesc întotdeauna. Tot ce eu văd acum, ești tu. Dragostea poate fi eternă, dacă așa se decide. Tu ce zici?...Tu ești obosită?
   - Nu, eu nu sunt obosită, tu ești obosit. Eu voi răspunde reciproc la sentimentele tale, dacă vor fi adevărate....Am scris corect? Scuză-mă pentru greșeli gramaticale.
   - Nu prea corect Eu așa nu vreaumon amour.
*** Apel de la Jean, eșuat.
   - Nu înțeleg, ce vrei să spui...
   - Vreau să spun, că vreau să te văd mereu alături de mine, ai înțeles, mon amour?
   - Eu, dacă te îndrăgesc, te voi iubi fără nici un angajament. Te voi iubi...fiindcă te voi iubi! :) Nu știu, dacă am scris corect.
   - Ți-am spus doar, că nu e nimic grav, e bine cum scrii, te înțeleg.
   Eu vreau să te văd mereu alături, iată până la ce punct de iubire 
pentru tine am ajuns. Vreau să văd, cum ne vom iubi mereu. Vreau să îți spun, că eu simt, că reînviez. Tu vei fi iubirea mea pentru totdeauna. Iată ce prezinți tu acum pentru mine. Te iubesc foarte mult. Eu mi-am găsit prințesa mea.
   - Ok, ok, dar eu nu mă pot exprima acum în această privință...tu te-ai exprimat și pentru mine. :) Cam neașteptat, dar îmi place.
   Fiindcă te ador. Eu te iubesc. (Emoticonuri cu pupici și flori)
   - Mă faci fericită cu mesajul tău..
   -Eu voi fi aici întotdeauna pentru tine, mon pouchou.
   - Pouchou? Nu știu cum se traduce...
   - Îngerul meu.
   - Aaa... ah merci, și eu te voi numi așa, dacă vom trăi împreună.
Dacă vom trăi în armonie. :). Dar, acum tu ești obosit...relaxeaza-te!
   - Îmi va plăcea mult, dacă îmi vei spune așa. Vreau să știu, ce simți tu pentru mine, mon amour.
   - Ce anume? :)
   - Chiar ai uitat?
   - Dacă ești obosit, continuăm altă dată dialogul. Trebuie să te relaxezi.
   - Eu nu mă mai simt obosit.
   - Mă bucur, dacă mesajele mele te-au reîncărcat cu energie și nu te mai simți obosit. Au revoire. Continuăm mai pe seară, de acord?
   - Tu vrei să mă lași?
   - Nu, dar ai scris la început că ești obosit și vrei să te recreezi, corect? Și acum nu mai am timp, voi fi ocupată.
   - Ok, pe deseară, mon amour, eu te iubesc.
                         (Continuarea o găsiți aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/12/15-mon-coeur-povestire.html)
Autor: Eleonora.
   

2 comentarii: