12 decembrie 2014

Mărim, sau micșorăm, după necesități, haine tricotate.


Переделки. Уменьшаем или увеличиваем вязанные изделия до нужного размера.

1. Mărim ilicele pentru copii, dacă le-au rămas mici.


Pregătim articolul pentru lucru.

Cu resturi de ață, ce avem prin casă, adăugăm lungime și lățime, după necesitate.

La spate le-am făcut mai lungi, fiindcă de obicei așa ilicele sunt folosite atunci, cînd copilului i se aplică compresă și să îi fie mijlocul mai protejat, dacă se dezvelește.


2. Dacă mînecile la vestă au devenit prea largi.


Inițial mîneca a fost tricotata larga pina la manjetă și cu timpul s-a lărgit prea tare.



Luăm măsura la lungimea necesară. În cazul dat, egală cu lungimea inițială.

Lăsăm 7 cm. din mînecă, restul despletim, căutăm model similar cu cel inișial, sau ceva, ce se potrivește. În cazul dat, a fost ușor să găsesc modelul inițial, numai că eu tricotez mai rar decît autorul articolului, dar doamna a fost de acord. Altfel, aș fi tricotat pînza clasică(fața-cu ochiuri pe față și dosul-ochiuri pe dos), cu cîteva rînduri de găurele la mijloc, ar fi fost ok.

Tricotăm odată ambele mîneci, ca să fie perfect egale. Eu am scăzut din fiecare parte cîte un ochi peste 2-3 rînduri, pînă am ajuns lîngă manjetă la lățimea dorită. Apoi am tricotat 2 ochiuri pe față, 2 ochiuri împreună pe față- am scăzut la fiecare al 3-lea ochi, cîte un ochi. Mi-au rămas la fiecare mînecă cîte 35 ochiuri, din care am tricotat manjeta.


Mîneca gata refăcută la mărimea cerută.


Articolul gata refăcut. Doamna a fost mulțumită, eu de asemenea.

Autor lucrări și foto: Eleonora.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu