27 decembrie 2014

(16) MON COEUR (povestire adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent îl găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/12/15-mon-coeur-povestire.html

Sau toate episoadele precedente le găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-15-mon-coeur-povestireintamplata-in.html

16.
                        ZIUA 6.
    Tu es la, mon coeur-Tu ești aici, inima mea?
*** Apel pierdut de la Jean.
*** Apel pierdut de la Jean.
   - Cherie, scuze, eu am o problemă cu conexiunea, dar îți promit, că mîne o rezolv, mon amour. Nu uita, eu mă gândesc mereu la tine. Să ai o noapte bună cu visuri plăcute. Pupici, je t aime.
   - Ok, înțeleg. Vom comunica mai ușor, când vei înlătura problema cu conexiunea, până atunci, dialogăm. Noapte bună, visuri plăcute.

   - Bonjour mon coeur, ce faci, sper că ești bine. Eu sunt necăjit, că nu pot înlătura problema cu conexiunea la calculator. Acum dimineață, îți las mesaj de zi bună. Să știi, eu te iubesc din toată inima mea și țin la tine mai mult, decât la toată lumea. Pupici.
   - Nu te necăji, totul e ok. 

*** Apel video de la Jean. Ana îl văzu câteva clipe în imagine, au reușit să își zâmbească, apoi imaginea lui dispăru. 
   - Buna, mon coeur, ce faci tu ?
   - Bine,merci.
   - Inima mea, eu sunt la locul de muncă, așa că nu pot pune camera video. Sper să mă înțelegi corect, iubirea mea. Te rog pe tine să deschizi videoul tău să te văd.
   - Ok, ok, te înțeleg. 
   - Dragostea mea, am ceva să-ți spun:
   - Scrie, eu voi citi.
                    ...Aș vrea să fiu zăpadă,
                    Ca tu să aluneci pe mine.
                    Aș vrea să fiu cer,
                    Ca tu să zbori prin mine.
                   Aș vrea să fiu mare
                   Ca tu să te scufunzi în mine.
                   Aș vrea să fiu soare,
                   Ca tu să strălucești prin mine.
                   Aș vrea să fiu foc,
                   Ca tu să te-nferbinți în mine...
                   Eu însă, sunt doar un pic de „Eu,”
                   Iar restul, totul este „Tu”.
                   Nimic, în afară de Tine!
                   ...Aș vrea să fiu Timpul,
                   Ca tu să te oprești în mine,
                   Ca eu să fi mereu cu tine!
   - Wow,... frumos!.........:):):):)
   - Știi tu cît de mult țin la tine? Iubirea mea, eu nu aștept nimic în schimb, eu te iubesc. Te rog să îmi scrii, ce gândești despre mine. Știu, că probabil te întrebi din când în când, ce reprezinți tu pentru mine. De aceia, doresc să împărtășesc cu tine acest gând, pentru a fi în măsură să spun, că eu țin la tine mai mult, decât la toată lumea.
   Ana închise emoționată videoul, dându-și seama, că Jean îi citește emoțiile  din expresia feței.
- Tu ai văzut reacția pe fața mea, ai văzut expresia de fericire, când citeam versurile, ce mi le-ai dedicat și când citeam mesajul tău. Nu am cuvinte, fața mea ți-a spus totul, eu nu mai am cuvinte...Îți mulțumesc pentru că ai apărut în viața mea!

Continuarea o găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/01/17-mon-coeur-povestire.html

Toate episoadele postate le găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-15-mon-coeur-povestireintamplata-in.html
                                              
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu