22 decembrie 2014

(15) MON COEUR (poveste adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent îl găsiți  aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/12/14-mon-coeur-povestire.html

15.

   Bonsoire, mon coeur, comment vas tu-ce mai faci? 
   - Bonsoire-buna seara! :)
   - Pupici!
   - Je sui la-sunt aici :)
   - Ce mai faci tu, îngerul meu?
   - Totul este bine la mine. Tu ce mai faci?
   - Și eu sunt bine, cherie. Așteaptă puțin, eu vreau să instalez camera video, ok?
   - Apelează-mă.
*** Apel de la Jeaneșuat.
   - La calculatorul tău încă nu funcționează normal camera video și microfonul?
*** Apel de la Jean, eșuat.
   - Așteaptă te rog.
   - Bine
*** Jean a sunat.
   - Tu mă vezi, cherie? La microfon încă am o problemă.
   - Te-am văzut, dar s-a blocat imaginea ta...nu te aud...
   - Da, știu, cherie...Eu te văd, ești foarte frumoasă, tu știi asta? Mai am o problemă la microfon, mon amour. Dacă voi vorbi, tu nu vei înțelege nimic.
   - Tu mă auzi pe mine?
   - Da, te aud, dar eu am o problema la microfonul meu...nu te mai aud...scuză-mă te rog, am o problemă la calculator, încă mai este. Mii de pupici!
   - S-a deconectat, aici scrie, că e o problemă cu conexiunea.
   - Eu te iubesc, mon coeur. Sunt îndrăgostit de tine la nebunie! Da, te iubesc, mon coeur. Și aceasta este pentru toată viața. Noi vom face mulți copii, vom crea împreună o familie mare și unită, mon amour.
   - La 54 de ani ai mei să mai facem mulți copii???!!!......... Absurd!!!.................... În planurile mele nu se include o asemenea perspectivă, devine amuzant! Dacă îți dorești copii, trebuie să îți cauți o femeie mai tînără.
   Noi am putea forma o familie mare și unită cu actualii noștri copii, dar să mai fac alții- asta nu poate fi și nici nu se discută în serios, doar în formă de glumă. Și dacă în glumă, atunci eu îți pot face doar copii-xerox! Ha-ha!.. Acum nu știu ce să fac: să plâng până la râs, sau să râd până la lacrimi de oferta ta... Deci, trec la discuția serioasă și iată ce îți pot spune:
   Alți copii vor naște copiii noștri. Sunt dezamăgită, că la acest subiect avem opinii diferite, dar asta este. Dacă sincer, de la cuvintele tale dulci și frumoase, am ajuns un pic îndrăgostită, însă mintea mi-a rămas întreagă și copii nu mai nasc, „trenul” respectiv a plecat demult din „gara” mea, îmi pare rău...

                              ZIUA 5.

- Coucou, bon soir, comment va tu?
Bonsoir mon coeur, tu es la? Hello...


                              (Continuarea o găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/12/16-mon-coeur-povestire.html)
Sau toate episoadele postate le găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-15-mon-coeur-povestireintamplata-in.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu