3 februarie 2012

Василий Федоров- стихи(cu traducere in română)

    
 Не изменяй!                                          Nu mă schimba!


- Не изменяй! -                                      - Nu mă schimba! -
Ты говоришь, любя.                             Îmi spui tu cu ardoare.
- О, не волнуйся.                                  - Îţi sunt fidel şi nu te-am înșelat!
Я не изменяю.                                      Dar, draga mea, cum voi afla eu oare,
Но, дорогая...                                        Că pentru mine eşti de neschimbat?...
Как же я узнаю,                                    
Что в мире нет                                           (Traducere:Eleonora)                                                                     Прекраснее тебя?         
          
                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu