24 ianuarie 2012

Autor V.Fiodorov ( Traducere versuri din limba rusă in română)

FRUMOASELOR (autor V.Fiodorov

Traducere:
Ador frumoasele...de ce?
- La ele viaţa,
Portul,
Bunul zîmbet,
Scînteia din privire -
Consider o descoperire
Mai importantă ca orice.

La ele totul:
Gindirea,
Farmecul
Si gestul de mindrie,
Si mersul gratios -
Îmi sunt o consolare
La lacrimi de iubire 
În chinul meu  duios.

De ce cu-asemeni calităţi
Sunt ele din belsug dotate?
Eu cred, ca ele pentru toţi
Din Viitor sunt programate.



(traducere: Nori)




 КРАСИВЫМ (авт.Василий Федоров)                

Люблю красивых...
Жизнь их,
Быт их,
Глаза,
Улыбку,
Добрый смех
Воспринимаю как открытье
Наиглавнейшее из всех.

В них все:
И ум,
И обаянье,
И гордый жест,
И поступь их —
Мне явится как оправданье
Всех мук моих,
Всех слез моих.

Зачем прекрасными чертами
Так полно каждый наделен?
Красивые,
Они за нами
Пришли
Из будущих времен



( a 2-a variantă de traducere:)

Ador frumoasele,
- La ele mă încântă totul:
Fiimța, viaţa, portul,
Obişnuinţa de a fi
Şi zîmbetul frumos,
Și chipul luminos.
Privirile-n scîntei bogate -
Le cred ca o descoperire
Mai importanta decît toate.

La ele tot:
Gindirea,
Farmecul
Si gestul de mindrie,
Si mersul gratios
Îmi sunt o consolare
La lacrimi de iubire  
In chinul meu duios.

De ce cu-asemeni calitati
Sunt ele din belsug dotate?
Eu cred , frumoasele, la toţi
Din Viitor ne sunt lăsate.

(traducereEleonora:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu