2 aprilie 2015

Sarafan tricotat.



Вязанный сарафан.



Acest sarafan mi l-am tricotat special pentru primăvară, fără bată la mijloc, ca să nu se evidențieze grăsimea de pe burtică, ce am adăugat-o în timpul ernii, și să fie comod la purtat.  Firul-gros din mohair, amestecat cu lână, de două culori, cum se vede pe foto. Andrelele-cele mai groase, care le am îm casă. La partea din spate am luat 40 ochiuri, am tricotat la poale toate ochiurile pe fata, mai sus, spre mijloc-unu pe față, unu pe dos. Cand am ajuns la mijloc, din fiecare parte am inchis cate 7 ochiuri si din 26 ochiuri ramase, am tricotat spatele, unde la randul pe față, am întins ochiurile cca2,5cm., iar ochiurile pe dos le-am tricotat obișnuit. Scopul-să fie cât mai rar, pentru mine principalul a fost să fac fusta să fie călduroasă. La partea din față am luat câte 30 ochiuri, prin părți am  închis tot câte 7 ochiuri. Așa cum am terminat lucrul noaptea și nu aveam acasă nasturi potriviți, i-am improvizat din nasturi mici de la cămași, mărindu-le dimensiunile prin croșetare. Destul de original! Când dezbrac sarafanul, nasturii nu ii dezbumb, fiindcă sunt prea mulți și nu este o asemenea necesitate. În schimb, acești nasturi inventați redau un aspect destul de...tineresc sarafanului.





Între timp, mi-a mai venit o idee: la poale i-am cusut niște dantelă croșetată, ce o descususem de la un alt articol, de care mă plictisiem și acum sarafanul meu arată excepțional, mai bine chiar nu se poate!







Autor lucrare și foto: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu