9 aprilie 2015

(29) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

CONTINUARE. Episodul precedent îl găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/03/28-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Sau toate episoadele publicate, aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-28-mon-coeur-poveste-adevarata.html


29.
    - Vreau să te văd! Te-am văzut doar o dată pe Video. Anturajul în cameră și cămașa de pe tine erau aceleași, ca în imaginea de la avatar. Eu am crezut, că este foto, dar nu înţelegeam, de ce a devenit așa mare :) Tu mi-ai zîmbit, cînd ai ințeles, că eu te văd și... s-a deconectat. Doar atît!
    - Adevărat, Mon coeur ???
   - Da. Restul-promisiuni din partea ta, că azi-mâine vei repara microfonul și videocamera. Doar promisiuni!
    - Ok, Mon coeur, îți promit, că voi face tot posibilul, cît mai rapid, ca să fiu cu tine, mon coeur.
    - Bine :)
    - Vreau să îți fac o mare surpriză, Mon amour.
    -  Surprisă? :)  Îmi plac surprizele frumoase! :)
    - Dacă te întreb ce anume, aceasta va mai fi o surpriză?...:)))
    - Nu pot să îți spun, este o surpriză, Mon coeur.
    - Îmi plac surprizele plăcute :) Nu trebuie să îmi spui, eu voi aștepta :)
    - Da, Mon coeur.Voi fi acolo cît de curând, mon coeur.
    - Cea mai mare surpriză pentru mine ești tu :).
    - Ah, bine!:)))
    - Tu îmi scrii, că de cînd ești îndrăgostit de mine, mă consideri soția ta și cu cât mai mult mă cunoști, cu atît mai mult îți dorești să fie anume așa. Eu sunt fericită, dar totuși, nu sunt încrezută în acest lucru ca și tine. Eu îmi mai las rezerve. După ce ne întâlnim și mă conving, că poate fi adevărat, mă dezic de reservele mele de vijilență.  Dar mai întîi să mă conving, că totul este real.  
    - Mon coeur, totul este real, rămâne numai să mă vezi și să te convingi, și acest lucru se va întâmpla cu adevărat în curând, mon ange.
    - Ok, rămâne să mă conving!   
    - Bine, Mon coeur, eu acum te voi lăsa, Mon coeur.
    - Da, mon coeur.  Am dialogat minunat, eu sunt mulțumită.
    - Și eu la fel. Te iubesc, Mon coeur, pupici nopate bună, je t aime Mon amour!
    - Cu fiecare dialog, noi ne înțelegem tot mai bine și mai bine, apreciez!
    - Eu la fel, Mon coeur.
(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)(hug)(F)(heart)
   Merci mon coeur, eu vă iubesc, pe tine și pe Romi.
    - Și noi te iubim, Mon coeur.
                      Continuarea o găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/04/30-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu