31 martie 2013

COLIERE CROȘETATE


ВЯЗАННЫЕ КУЛОНЫ                                                Minuni realizate cu croșeta pentru
(вязание крючком)                                                        bucuria sufletului.
    В интернете столько интересных моделей                      Acum în internet au apărut atît de
вязанных кулонов, что я, как говорится,                         multe coliere croșetate frumoase, că                     
не смогла пройти мимо, не попробовав                          m -am molipsit și eu de dorința de a
связать. А так как апетит приходит во                            crea ceva cît mai frumos pentru fetele 
время еды, у меня в голове задумок                                mele iubite. Și cum inspirația vine în 
появилось много. Так что следующие                             procesul lucrului, mai am unele 
изделия обещают  быть ещё оригинальнее                      proiecte de modele pe viitor și mai
и интереснее.                                                                  interesante ca acestea de început.
 Схема вязания у меня собирательная -                              În тимпул лукрулуй eu am privit
смотрела интернет и подключила свою                           modele asemănătoare pe internet și                          
фантазию, исходя из имеющихся под рукой                    am creat spontan, ținînd cont de 
ниток, возраста и вкусов  будущих                                 materialul de lucru disponibil, vîrsta
обладательниц кулонов. Поэтому считаю,                       și gusturile viitoarelor posesoare a
что нет смысла дать здесь детальное                                creațiilor mele.
описание работы. Главное - элементарное                          Consider că nu are rost să descriu
владение инструментом под названием                           aici detaliat mersul lucrului, fiindcă
"крючок для вязания" и волю вольную                            pe net se pot găsi diferite scheme.
фантазии, мои дорогие.                                                       Dacă sunt noțiuni elementare de a 
   Ну, а если нужна будет помощь - я тут,                       mânui croșeta și dai frău liber imagina-
обращайтесь, объясню детально и с                                ției, succesul este garantat.
превеликим удовольствием.                                               În caz de necesitate de ajutor - mă
                                                                                        găsiți aici oricînd Sau pe adresa
                                                                                         eleonoramoldovan@gmail.com
                                                                                   
Pentru Marina


Pentru Emi


Pentru Delia


Pentru Corina


Pentru Veronica





Autoarea lucrărilor: Nori.
Sursa imagini: arhiva personală Nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu