25 martie 2015

(27) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

CONTINUARE. Episodul precedent îl găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/03/26-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Sau toate episoadele publicate, aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-26-mon-coeur-poveste-adevarata.html

27.
- Mon coeur, vreau să știi, că sunt deja 4 ani, de când eu nu am făcut dragoste cu o femeie. Mon coeur,  te rog, nu te supăra, când îți spun, că vreau să te văd în sexyMon ange- îngerul meu, te rog nu lua asta în nume de rău, eu doar numai pe tine vreau să te văd așa! Bine? Ok, mon coeur? Te rog să nu crezi, că eu sunt aici numai pentru sex, te rog! Eu te iubesc din toată inima mea și sunt serios, mon coeur. Să știi, că eu sunt aici numai pentru tine, îngerul meu! Te rog, să nu îmi zici „Nu!” atunci, când eu îți spin, că vreau să te văd în sexy, mon coeur.
   - Mon coeur, după ce ne determinăm, că formăm împreună o familie, atunci cu plăcere, nici odată nu vei auzi de la mine „nu” în ce privește viața și plăcerile sexuale, dar până atunci, dragul meu, îți spun așa, pe românește: mai pune-ți pofta în cui!
   - Bine, eu cred că te voi lasa, mon coeur, vreau să mă culc, sunt cu adevărat foarte obosit. Până mâine dimineață trebuie să reușesc să mă odihnesc. Da, am înțeles bine răspunsul tău, mon coeur și tu ai perfectă dreptate. Te rog să mă scuzi, mon coeur. Mai mult nu îți voi vorbi aici despre sex, mon coeur. Promit să încerc, să nu mă mai gândesc la asta, când vorbesc cu tine, mon coeur.
   - Eu înțeleg dorința ta, eu singură te doresc, dar e bine de făcut toate lucrurile la locul și la timpul lor!
   - Ok, mon coeur, am înțeles, mon amour.
   - Noi vom vorbi despre sex și vom face sex cu placere când vom trăi împreună, dar aici pe net eu nu îți arat sex. Eu nu îmi încalc principiile mele de viață, nu spera în zadar, ok?
   -Da, am înțeles. Dar, inima mea, doar o dată! Este tot ce cer de la tine, iubirea mea, dacă eu îți plac. Dar să știi, că eu nu te oblig, dacă nu vrei, atunci scade My Heart.
   -Ce înseamnă „MY Heart”?
   - Inima mea a scăzut... vreau să vorbesc cu ea.
   - Scrie, ca să traduc prin translator, căci nu înțeleg, ce spui. 
   -  Mă duc la culcare. Deci, pe mâine. Te iubesc cu toată inima mea. Ai grija de tine! Pupici!
   - Vorbim mane? Tot așa tarziu?  Acum, peste câteva clipe va fi miezul nopții. Mai bine ar fi să vorbim ziua.
   - Eu mâine nu vreau să mai vorbim pe această temă. Te iubesc și te sărut.
   (heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss) (heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kis(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss) (heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss)(heart)(F)(inlove)(kiss) Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je(heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)Je (heart)(F)(inlove)(kiss) t aime (heart)(F)(inlove)(kiss)
 *** Convorbire terminată ***
- Ah, șmecherule, te lingușești, ca să fii sigur, că nu rămân supărată pe tine! :)))))))). Fii liniștit, nu sunt supărată. Mă bucur, că știi să te oprești la timp, când ideile noastre sunt diferite.. Acum, voi mai citi o dată dialogul nostru, poate ceva nu am înțeles corect, sau nu am înțeles pe deplin. Să mai traduc, ce nu îmi este clar, apoi mă culc și eu. Pupici! 
                            Continuarea o găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/03/28-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu