26 octombrie 2014

(5) MON COEUR (poveste adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent este aici:   http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/4-mon-coeur-povestire.html

   5.
   - După ce am divorțat cu fosta ex-soție, eu nu m-am mai gândit să îmi refac viața, sau să mai iubesc iarăși. Căutam doar relații pentru o seară cu femei din regiunea mea și nimic mai mult. Odată am avut o convorbire cu un domn căsătorit, pe care l-am întâlnit într-un zbor cu avionul. El mi-a vorbit despre cunoștința sa cu actuala soție, originară din Niderlanda, pe care a cunoscut-o pe internet. Ei sunt fericiți împreună și domnul m-a sfătuit să îmi caut cu toată seriozitatea, pe net, perechea mea. Cu această intenție eu sunt acum aici, ca să întâlnesc o femeie sinceră, serioasă, capabilă să mă iubească numai pe mine. Eu nu vreau să am o soție infidelă, sau mincinoasă. Sper că tu mă înțelegi.
   - Tu crede, și o vei întâlniȘi eu cred, dar nu mă grăbesc. Printre cunoștințele mele, nu văd nici un bărbat liber, cu care aș putea începe o relație. Din acest motiv, sper să îl întâlnesc aici, pe net. Eu îmi doresc să trăiesc cu bărbatul meu în pace și armonie, să mă simt mai bine, decât acum singurăI-aș acorda toată căldura sufletului meu, dar să știu, că va fi reciproc și că merită.
    Îmi pare bine de cunoștință, acum e târziu, îți spun  la revedere, noapte bună.
   - Ok, fără probleme, îți doresc somn ușor, pe mâine, noapte bună
   -Mulțumesc. Mai discutăm și altă dată.
   Apoi a urmat între ei un schimb de emoticoni cu flori și pupici din partea lui Jean și zâmbete de plăcere din partea ei. Mulțumită de dialog, Ana se culcă și adormi imediat.
    Dimineața ea îi lăsă un mesaj pe siteul de matrimoniale, unde făcuseră cunoștință.
    - Buna dimineața, Jean! Dacă tu nu ai microfon, e mai bine să dialogăm aici pe siteu, fiindcă este traducere, iar pe skype nu este. Îți doresc o zi minunata!
   Scepticismul ei fu spulberat de seriozitatea, cu care Jean aborda în dialog problema unei cunoștințe serioase și acum aștepta să continue discuția. Seara el îi scrise răspuns la mesajul ei.

(Continuarea o găsiți aici:http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/6-mon-coeur-povestire.html)
                            Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu