21 octombrie 2014

(4) MON COEUR (poveste adevărată)

 (Continuare) Episodul precedent este aici:     http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/3-mon-coeur-povestire.html

 4.

   Teoretic, tu ai dreptate, însă în realitate este necesară o vigilență. Oamenii obișnuiesc să vorbească frumos, dar te odată, procedează mai puțin frumos. Eu tot aș vrea să cred în iubire în primul rândînsă pe lume există milioane de bărbați și femei, care se iubesc și nu pot convețui împreună, fiindcă nu sunt compatibili în idei, în comportament.
   Să accept, că poate fi reală o asemenea dragoste, dar cum să știu la sigur? Repet: toți oamenii vorbesc frumos, dar nu toți procedează frumos... Îmi place fața ta în imaginepare să fii un om cumpatat si linistit.
   - Eu personal cred, că internetul este un mijloc de a - ți găsi sufletul – pereche pentru oamenii, care știu, ce își doresc. Tu știi, nimeni nu este perfect. Nu există bărbatul ideal și nu există femeia ideală. Fiecare are slăbiciunile sale . Șmecheria este, că totuși au mai multe calități, decât defecte. Sper, că tu înțelegi, ce vreau să spun. 
    - Da, sunt de acord. Principalul este, ca ambii parteneri să ai bun simț.Internetul e o reala posibilitate de a gasi persoana potrivită, dacă acest lucru se face fără grabă.
   Eu am avut o experiență negativă din cauza, că m-am grăbit. În 2007 am făcut cunoștință pe internet cu fostul soț. Atunci eu, ca și tine acum, credeam în iubire și în omenie. Primele 3 luni soțul s-a purtat foarte frumos cu mine, apoi a inceput violențaGreșeala mea a fost, că m-am grăbit să mă căsătoresc cu un om necunoscut, fără să îl cunosc mai bine. Ne îndrăgostisem. La început am trăit amândoi o poveste de dragoste foarte frumoasă. Însă nu a durat mult. Soțul s-a dovedit a avea dereglări psihice. Peste doi ani am divorțat și acum sunt foarte atentă. Noi ne-am iubit, dar nu am putut trăîmpreună, fiindcă ințelegeam diferit viața si el practica rezolvarea tuturor problemelor prin violență. Din acest motiv, eu am alte priorități în ce privește iubirea adevărată și convețuirea armonioasă.
   - Îmi pare rău pentru tine.
   - Nu are nimica, eu sunt sinceră. Noi discutăm, ca să înțelegem te ceva unul despre altul.
   - Spune–mi te rog, ce motivație te–a impus cel mai mult să îți cauți sufletul–pereche aici pe net?
   - Femeia nu trebuie sa trăiască singură, ci cu bărbatul ei. Eu data aceasta voi fi mai atentă și voi face alegerea corectă, fără grabă. Nu îmi place să fiu singură. Partenerul de viață este unicul lucru, ce îmi lipseșteDacă bărbatul se va purta frumos cu mine, îl voi iubi cu siguranță, dar dacă va încerca să mă neglijeze, sau să mă obijduiască, de la primul semnal nu va mai prezenta nimic pentru mine. Nici nu accept să încep o relație cu un asemenea bărbat. Eu nu am știut, că oamenii, după ce scapă de singurătate, pot uita acest lucru și pot fi incorecți unul cu altul. Acum știu.
                   
                                (Continuarea o găsiți aici:  http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/5-mon-coeur-povestire.html)
Autor: Eleonora.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu