10 octombrie 2015

Eșarfă, croșetată în formă de colț.


   Această eșarfă în formă de colț am croșetat-o din niște ață de la o bluziță de a mea, pe care o îmbrăcasem o singură dată și deja începuse să își piardă forma de bluziță. Am înțeles, că ața e numai bună pentru a fi utilizată la croșetarea unei eșarfe. Schema am luat-o de pe internet ca model, însă articolul este creație proprie, fiindcă m-am abătut de la model, și anume: în loc de ochi cu un singur picioruș, am luat ochiuri cu 2 și cu 3 piciorușe. Altfel aveam șansa să croșetez la infinit, pentru un rezultat mai puțin reușit. Sfatul meu în asemenea cazuri este, să nu renunțați la bucata deja croșetată, dacă vedeți, că modelul nu se potrivește, ci să improvizați, pînă vedeți, că începeți să obțineți ceva, ce începe să vă placă. Pe mine în asemenea cazuri mă ajută experiența și intuiția. Satisfacția unui obiect creat, e cu mult mai mare, decît pentru un articol, confecționat exact după model.
   Postez aici și schema, după care m-am condus, cerându-mi scuze de la autor, că nu îi cunosc numele. Am „undit-o” de prin internet, dar nu știu de unde anume. Vorba aia: dar din dar se face raiul. Dacă lămuririle mele, această schema de la autor necunoscut și imaginea articolului gata, confecționat de mine, va ajuta pe cineva să croșeteze orice lucrușor frumos, voi fi bucuroasă.
   Autor lucrare și text: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu