18 iulie 2015

Tricotăm la mașină ilic și tunica pentru doamne.

Tricotată la mașina „Meda”, care execută toate rîndurile pe față. În cazul meu, am luat 96 ochuri la spate și căte 60 ochiuri la părțile din față. Ața din lîină subțire- am despletit un pulover, ce mi-a  rămas mic.  Nasturi  potriviți nu am avut la îndemână, dar nerăbdarea să termin lucrul era mare și am croșetat niște nasturi de la cămăși, de care am o mulțime. Am făcut cheutori  din lănțișor croșetat, cu ele ilicul pare mai simpatic. Din ața rămasă, am alungit ilicul cu croșeta.



Din resturi de ață și de împletituri, am meșterit o tunică extravagantă, încercând să unesc intr-un tot armonios-întreg, niște culori și  niște pînze tricotate, total diferite. Nu știu cît de mult mi-a reușit ideea, dar tunica e f. practică și ... zîmbitoare! :))))))


Autor lucrări și Foto: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu