13 septembrie 2014

Fresh! Fresh! Fresh!!! Aceiaș reclamă - alt slogan.(Postare reeditată)

În postarea mea din 29 august  Veste bună pentru cahulenii de pretutindeni: SE CONSTRUEȘTE STRADA SPIRIN!!! 
sunt postate aceste poze de mai jos, cu  comentariu la ele:
                             Colț str. Viilor - str. Ștefan cel Mare,
                       fotografiat pe 29 august, 2014
Gropile din fața reclamei de mai jos.

  „ Reclama e proaspăt făcută, pe la începutul lui august, anul curent, iar gropile din față - vechi de „când bâta”. Dacă mai întâi reparau drumul măcar aici, în față, câteva zeci de metri patrați, iar apoi instalau reclama costisitoare, mai părea credibilă lozinca, indiferent de cine ar fi postat - o și cu ce scop, dar așa... Cu asemenea pretinși viitori gospodari ai țării, drumuri reparate în Cahul - alilluia în papură!.............................................Astăzi însă, înainte de a scrie această postare, am ieșit cu aparatul foto în „recunoaștere” pe Viilor, până la colț cu Ștefan cel Mare și mi - a picat sub mână acest subiect, de la sine grăitor, cu lozinca prospătă despre calea viitorului luminos, dar cu gropile vechi de drum neobservate. Cum puteam să nu îl onorez cu atenția binemeritată?” - Așa am comentat eu atunci la poză. 

   Zilele astea am trecut pe lângă această reclamă  întâmplător și am constatat mirată, că reclama e aceiași, dar sloganul e altul...          Operativitate, frate, nu glumă! Și, a trebuit să mă holbez iar la cele scrise?.. M-am gândit, că, vrei-nu vrei, va trebui să scriu și despre această modificare, ce și fac acum. 
   Ieri am fost și am fotografiat iar reclama cu noul slogan, să o postez aici pe blog, ca să fie „portretul” complet.
   Deci, înainte de postarea mea din 29 august, a.c., vedeți mai sus ce era scris, iar ce este scris acum, citiți mai jos, pe aceiași reclamă, în același loc. Că este în același loc și pe același suport vă puteți da seama după inscripția „Școala profesională nr,2” și după răstignirea de alături, spațiul cărora practic este dominat de această reclamă impunătoare.
   
                            Colț str. Viilor - str. Ștefan cel Mare,
                     fotografiat pe 12 septembrie, 2014

                       No comment, oameni „de nădejde”,
                                           în caz de ceva, ei schimbă repede lozinca! 
                         
                           Aceleași gropi de drum.

Autor text și foto: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu