23 iunie 2015

(37) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

   - Ana, tu știi de ce între noi relația merge bine? Fiindcă eu am înviat, Mon coeur, de cînd ne-am cunoscut. Te iubesc din toată inima și îți mulțumesc pentru dragostea ta, mon amour!
   - Jean, atâtea cuvinte de dragoste, cîte imi spui tu, nu mi-au spus toți bărbații luați împreună, pe care i-am avut pînă la tine. Ești sigur, că nu exagerezi? Cîte odată mă pui pe gînduri...
  - Nu am altceva ce să-ți spun. Doar să repet, ce ți-am scris numai ce...
   - Merci...:)))  Stii Jean, eu azi am scris din timp, ce am vrut să îți spun și am tradus, ca să meargă dialogul mai repede. Dacă tot am avut nițel timp liber, am hotărît să îți fac o surpriză. Îți trimit acum un text întreg. Tu citește și pe parcurs îmi răspunzi.
   - Sunt fericit, Mon coeur! Je t aime-te iubesc!
   - Bine. Să nu te mire, că fiecare abzaț din text are alt conținut. Sunt întrebările, care mă interesează și la care trebuie să îmi răspunzi.
   - Da, Mon coeur. ...Dumnezeule, ce bucuros sunt! Mulțumesc pentru toată atenția ta, Mon ange.
   - Sper să rezolvăm pozitiv toate exzercițile de viață, ce ne stau în față. Unele mai simple-prin dialog, iar cele mai serioase-cînd ne vom întâlni.
   - Moi aussi, je t aime de tout Mon coeur, Merci Mon coeur! - Te iubesc din toată inima mea, mulțumesc, inima mea!
   - Cînd în sfârșit vom trăî mpreună, cred că vom ști să apreciem și un simplu dialog verbal între noi, după atîta scris aici pe net. Cu toate că, aceasta m-a ajutat să îți învăț mai bine limba ta. Sper, să nu uităm, cît de neîmpliniți ne simțim acum în singurătate, ca să fim capabili să apreciem fericirea în cuplu. Să nu uităm! Este necesar să apreciem și să păstrăm iubirea, dacă am regăsit-o. Iubirea, încrederea și respectul reciproc. 
   Bien dit. Je suis d accords avec toi, Mon coeur- Bine zis. Eu sunt de acord cu tine, inima mea.
   - Mon coeur, nu uita ce mi-ai promis: trimite-mi o adresă de internet, unde pot face cunoștință cu orașul, în care voi acum sunteți. Pur și simplu îmi este interesant. Și poze recente cu Romi, probabil deja ați făcut. 
   - Bine, Mon coeur, îți voi trimite.Eu cu adevărat sunt cel mai fericit om din lume, Mon amour.
   - Vezi, dacă ți-am trimis din timp pregătite întrebările, ce mă interesau, acum reușesc liber să dialoghez cu tine.
- Eu știu cu mult mai multe, decît îți pot scrie aici, Mon coeur. Eu sunt pierdut între cuvintele tale, Mon coeur, merci, eu te iubesc. 
   Mesajul lui Jean fu urmat de o mulțime de emoticoane cu flori și îmbrățișări, care, lucru știut, în dialog în fereastra de chat, au o influență impunătoare pentru doi îndrăgostiți: (F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F)(F (heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)
   - Merci, mon coeur, merci, tu mă faci fericită. Noi încă nu ne-am întâlnit, dar inimile noastre au început să bată în unison și suntem fericiți. 
   - Da, Cherie, nu îmi ajung cuvinte. Eu te iubesc.
   - Eu mă simt cu tine,...o fetișcană! :)))))))))) Acum înțeleg, că pentru o dragoste adevărată, vîrsta nu are importanță. În fiecare om stă ascuns un ...un copil, un adolescent,... etcetera..., ce așteaptă condițiile favorabile, ca să își trăiască din plin starea sufletească respectivă. Și iată, noi acum suntem la vîrsta...dragostei dintîi?.. :))))))))) Hm...nu voi trece acum pe lîngă oglindă, ca să nu leșin de rîs, când mă voi privi in ea... Ha-ha, dar tot una țin minte cum arăt și involuntar compar fizicul meu cu al fetișcanei...:))))) Și rîd din toată inima...ha-ha-ha,- pînă la lacrimi!..:))))))
   - Și eu...:))))))) Și eu voi evita cîtva timp oglinda...:)))))))) Ha-ha, și pe mine mă podidește rîsul...:))))))))))))......Ha-ha-ha! Dar, spune-mi Ana, ce faci tu acum, mon coeur?
   - Rîd cu voce, de nu mă pot opri!
   - Și eu la fel!!! Ha-ha-ha:))))))) Ce ai făcut cu mine, Mon coeur, demult nu am rîs așa! Te iubesc! Dragostea, ce o am pentru tine, mă face să uit de problemele mele! Tu poți să mă crezi? Je t aime mon coeur- Te iubesc, inima mea!
   - Și eu te iubesc! Gata, m-am oprit din rîs, acum zîmbesc. Tu?
   - Și eu.:)))... Te iubesc. Eu încep să înțeleg, că fără tine în viața mea, ar fi ca și cum aș trăi într-o casă fără acoperiș.
   - Merci, mon coeur, merci, merci, merci. Și eu la fel, Jean. Acum fără tine- nu mai vreau acum fără tine! Acum-numai cu tine! Mergem la somn, mon coeur?
   - Da, fără probleme. Noapte bună, pupici. Gîndește-te la mine, 
mon coeur, eu te iubesc. 
   - Da, mon coeur. Noapte bună.
                                  
       Continuarea o găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/06/38-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu