20 mai 2015

(33) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:
33.
ZIUA 18.
    - Jean, buna dimineața, mon coeur! Am deschis calculatorul doar ca să te salut și să vă doresc o zi răcoroasă.
   - Buna, Mon ange. Am vrut să văd, dacă tu ești în rețea.
   -E mare orașul, în care voi vă aflați?
   - Da, Mon Coeur. Este mare. Ana, sunt fericit să te găsesc aici. Copiii tăi și toată lumea sunt bine?
   - Merci, mon coeur, totul este bine și frumos. Sunt bucuroasă, că ne-am găsit aici în astă dimineață.
   - Ok, tu știi, cît de mult te iubesc. Drumul Dragostei este atît de îngust, încît e imposibil de a merge pe el în doi, fără a se preface într-un tot întreg, în unul. De fiecare dată, cînd mă gândesc la tine, o stea cade de pe cer și dacă într-o bună zi nu vei mai găsi pe cer nici o stea,  să știi, că va fi vina ta, fiindcă eu mă gândesc prea mult la tine. Aș vrea să găsesc cuvinte potrivite, pentru a-ți spune, cît de mult te iubesc, dar nu le știu, sau nu există asemenea cuvinte puternice!!!
   - Așteaptă puțin, să traduc, nu înțeleg tot, ce ai scris...ah...merci, mon coeur!
   - Îmi este atît de greu să nu te văd tot acest timp! În fiecare secundă ce se scurge, aș vrea să te văd alături de mine. Dragostea se naște dintr-o privire. Crește cu fiecare sărut. Moare într-o lacrimă.
   - Stai, stai, iar nu înțeleg tot, să traduc. ...Ah, merci, mon coeur! Dragostea noastră acum este un bebe. Ne vom strădui să trăiască și să ne lege strâns.
  - Un dulce gînd pentru tine... Mi-e dor! Îmi lipsești în infinitul Universului, în profunzimea mării, astăzi, mîine, ieri, în fiecare clipă! Eu am avut de descoperit, că tu ești o ființă superbă.
   - Merci, mon coeur, tu așa frumos ai scris!
   - Dacă și tu mă iubești tot atît de mult, cum te iubesc eu pe tine, ar trebui să simți durerea inimii mele pentru faptul, că nu ești cu mine. Te iubesc.
   - Eu simt, mon coeur și îți răspund reciproc. Simt la distanță. Incredibil, dar este adevărat.
   - În viaţa mea am făcut multe greşeli. Însă dragostea mea pentru tine este fără nici o discuţie, cel mai bun lucru, pe care îl fac pe acest pămînt. Sentimentul mă încălzeşte în pofida atmosferei reci din jurul meu. Indiferent de ce se întâmplă cu mine mîine, eu nu voi înceta nici odată să te iubesc.
   - Sunt bucuroasă, că ai apărut în viața mea.
   - Merci, Mon coeur. Eu sunt cu adevărat fericit să știu asta. Merci, Mon amour, te iubesc. 
                          Continuarea o găsiți aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/05/34-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu