18 mai 2015

(32) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)


   - Coucou, Ana, je suis la, Mon coeur -Alo, Ana, eu sunt aici, inima mea!
   - Ah, bine! :)))
   - Scuză, Mon coeur, aici conexiunea nu este bună.
   - Înțeleg, nu are nimica.
   - Dar aceasta nu este grav, Mon amour, eu sunt aici. 
   - Da, mon coeur. Cît este ora acum la voi?
   - 21 h 32 Mon coeur, dar la tine?   
   - 0.32
   - Ok, ce faci tu frumos acum, Mon coeur?
   - Cel mai frumos lucru, pe care îl fac eu acum, este că te iubesc :))) Nu știu,cum s-a întâmplat acest lucru, dar s-a întâmplat. :)))
   - Moi aussi, je t aime de tout Mon coeur et je suis pres a tout pour toi, Mon amour. Je t aime Mon coeur!- Eu la fel, te iubesc din toată inima mea și sunt aproape de tine, iubire! Eu te iubesc, inima mea!
  - Eu la fel te iubesc și mă simt acum fericită, datorită ție.
  - Mon coeur, Vraiment Heureux d etre l homme de ta vie! Je t aime de tout mon coeur!- Inima mea, sunt cu adevărat fericit să fiu bărbatul vieții tale! Eu te iubesc din toată inima mea, sunt cu adevărat fericit datorită ție, tu mi-ai dat curaj de viață, Mon amour.  Merci beaucoup, Mon ange- îți mulțumesc mult, îngerul meu!
   - Merci, mon coeur!  
   -Mon coeur, eu voi merge să mă culc, îngerul meu.
   - Da, mon coeur. Noapte bună, mon coeur.
   - Merci, la fel îți doresc și eu ție, mon coeur. Te iubesc, pupici.

   ZIUA16, ZIUA 17. Dialogul între Ana și Jean continua în aceiași perfecta înțelegere și dragoste reciprocă, despre fleacuri cotidiene din viața fiecăruia. Jean scria, că la el în Africa  e foarte cald, peste 40 grade. Ana scria, că la ea este ceva mai jos indicația termometrului, dar caniculă. Căldură fierbinte afară, căldură fierbinte și în inimile lor, de când Ana începu să răspundă reciproc la sentimentele lui Jean. Rămânea să mai aștepte puțin, până se întoarce Jean din Africa, pentru a se întâlni.
   Jean îi scrise Anei, că lucrul lui, deși obositor, dar cu multă satisfacție și împlinire profesională, va mai dura cel mult 40 de zile.
   Ana trăia cu clipele, petrecute seara în fața monitorului, dialogând cu Jean. Era puțin pentru o femeie îndrăgostită și în acelaș timp, suficient pentru moment, ca să se simtă fericită.
                                      Episodul urmator este aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/05/33-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Autor: Eleonora.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu