14 mai 2015

(31) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

Continuare. Episodul precedent este aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/04/30-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Sau, toate episoadele publicate sunt aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/1-30-mon-coeur-poveste-adevarata.html

31.
   - Eu mă simt obosită, mă înghemuiesc în brațele tale și adorm... Teoretic, bineînțeles... Dar ce bine ar fi fost să fie realitate!
...Jean, tu mai ești aici? De ce nu răspunzi?..


ZIUA 15.
   - Buna seara, inima mea! Scuze, că aseară nu ți-am răspuns la ultimul mesaj. Am avut o problemă cu conexiunea. Cum a trecut astăzi ziua ta, mon amour?   
   - Foarte bine!
   - Spune-mi, te-ai gândit la mine?
   - DA! :) Toată ziua! :)))
   - Mon coeur, eu vreau să știu, că tu m-ai adăugat la prieteni pe facebookMon amour.
   - Te-am adăugat. Eu sunt bucuroasă, că ești aici!
     - Merci, Mon coeur, dar eu văd mesajele tale, însă prieteni nu suntem. Mon coeur, acceptă cererea mea de prietenie.
   - Noi suntem prieteni!
    - Eu sunt în rețea. Și nu mă văd prietenul tău.
   - Mă voi uita mai târziu. Da, văd că ești în rețea.
    - Ok, mon coeur, dar spune-mi, ce faci tu în acest moment?
   - În acest moment și toată ziua, eu mă gândesc la tine și visez prima noastră întâlnire. Cu emoții plăcute și în cele mai frumoase culori. Acum, este clar ce fac: dialoghez cu tine!
   - Și eu la fel, Mon coeur. Eu te văd în rețea pe facebook, Mon amour.
   - Eu am închis facebook-ul, fiindcă noi dialogăm aici. Dar, stai,... nu cumva te frământă un pic de gelozie, mon coeur? Fii absolut liniștit, mon coeur. Eu cunosc foarte puține persoane din așa-numiții prieteni de pe facebook. Pe mine mă interesează acum doar persoana ta. Pînă nu clarific definitiv relația cu tine, restul nu mă privește. Sper, că ești om serios și sincer. Nu stau pe net pentru aventuri, noi am mai discutat cu tine acest subiect. Sper... nu, chiar cred, că ești acela, care te-ai prezentat în dialogurile noastre! Și, cu nesfârșitele tale mesaje de dragoste, mi-ai trezit și mie un sentiment reciproc pentru tine. Ar fi teribil, să înțeleg la urmă, că e un joc. Eu am ajuns la starea, că va iubesc pe tine cu Romi și îmi propun să accept dorința ta, de a forma împreună o familie unită. Acum, aceasta este și dorința mea. Chiar dacă deocamdată numai pe net, în relația noastă fiecare dintre noi, am pus mult suflet și mari speranțe. Din partea mea, sunt sincere. Sper să fie la fel și din partea ta. Un singur lucru nu îmi place la tine. Iată care: nici cum nu ai reușit să îți rezolvi problema cu calculatorul, ca să putem comunica normal cu voce și video. Dacă după ce revii acasă la tine în Franța, în cel mai scurt timp, nu rezolvi această problemă, te voi considera un om neserios și cu toată dragostea, voi renunța la tine. Să nu zici, că nu ți-am spus.
   Cît este ora acum la voi? ...Iar ai problemă cu conexiunea? De ce nu răspunzi? Eu aștept...

               Următorul episod este aici:
http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2015/05/32-mon-coeur-poveste-adevarata.html
Autor: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu