17 octombrie 2014

(1) MON COEUR (poveste adevărată)

1.
Prolog
   Dacă se va întâmpla să se regăsească cineva pe sine în acestă povestire, autorul nu are nici o vină. Ana, eroina principală, mi-a pus la dispoziție materiale, mi-a permis să descriu această întâmplare reală și să îi păstrez prenumele adevărat cu condiția, să nu fie enunțată denumirea localității, unde trăiește. Ana a mai menționat, că din partea ei acesta este un gest de caritate pentru persoanele singuratice, care se folosesc de siteurile matrimoniale din internet. 

Ziua întâia.
   - Buna, ce faceți? Sper, că la dv. totul e bine, ca și la mine, de altfel. Am intrat acum pe acest siteu pentru niște căutări și am rămas fascinat de profilul dv.,este foarte frumos.
   Vă scriu cu speranța, că îmi Veți răspunde, pentru a continua dialogul și pentru o cunoaștere mai amplă în ideia, că și eu aș putea să Vă plac.
   Mă numesc Jean, sunt arhitect privat, am 50 ani, 1.80 înălțime și 74 kg. Pentru un dialog mai frumos și mai plăcut, Vă rog să îmi scrieți numele dv. de utilizator pe skype. Al meu este următorul. Voi fi atent la noutățile dv. în speranța, că îmi Veți accepta prietenia. Jean.
   Mesajul era scris în franceză. Ana îl citi și fu surprinsă de faptul, că înțelege aproape tot, ce este scris. Pentru orice eventualitate, ea îl mai traduse și prin Google-traducere. Îl mai citi odată, fără prea mult entuziasm, descoperind, că tipul este mai tînăr ca ea cu 4 ani. Nu avea încredere în bărbați mai tineri. Nu mai avea deloc încredere în bărbați. Ea mai credea în dreptatea Veții. Viața a pus – o până acum în atîtea experiențe incredibile! I - a permis însă să le depășească pe toate. Parcă nu mai rămăsese nimic neispășit. Ar trebui să vină și acea porție de fericire personală, la care râvnește cu o îndârjire ascunsă, neînțeleasă nici de ea. Și ce dacă a ajuns la vîrsta aceasta? Mai este ceva timp, până la bătrînețe. A ajuns, deja e ceva! Este la vârsta fericirii. Nici odată nu e tîrziu, să fii fericit. Fericirea îi este fără o aripă deocamdată, dar o va avea cu siguranță! Și cine știe, poate acum îi bate la ușă sufletul – pereche?.. Trebuie să îi răspundă, cine știe...
   Ca răspuns, ea îi trimise doar numele de skype. A scris, înnaripată de gândurile ei optimiste și de dragul limbii franceze, pe care o știa din tinerețe, dar nu avusese ocazia să o întrebuințeze.
- alex_xx
                   (Continuarea este aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/2-mon-coeur-povestire.html)
Autor: Eleonora.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu