17 octombrie 2014

(2) MON COEUR (poveste adevărată, întâmplată pe net)

         (Continuare) Începutul este aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/mon-coeur-povestire-1.html
2.
   Jean era francez, Ana era româncă și nu avea intenția să își găsească partener de viață din afara țării, se temea să plece undeva departe. Și, țara ei, România, este atât de frumoasă! Nu ar putea pleca pe mult timp, îi va fi dor.
   De pe avatar o privea un bărbat frumos, prea frumos, ca să fie neglijat. Bărbatul frumos de pe avatar privea undeva în gol, cu privirea pierdută, însă privea în așa fel, că ea nu își mai putea lua ochii de la imaginea lui. Semăna cu Corrado Catani, personajul unui serial italian, în care erau îndrăgostite toate femeile din tinerețea ei, inclusiv și ea.
Ana mai adăugă un mesaj.
- Eu am înțeles tot ce ai scris, dar să îți răspund în franceză nu pot, voi face multe greșeli. Ne gasim pe skype.
   - Multumesc pentru numele de skype, Ana. Am intrat doar ca să Vă adaug în lista mea cu prieteni, eu Vă aștept pe skype. - citi ea mesajul lui Jean.
   - Imediat! - îi scrise Ana și trecu pe skype.
   - Eu sunt aici și vreau să fac cunoștință cu tine, - îi scrise Jean.
   - Buna seara, Jean. Apeleaza – mă, să vorbim.
   - Eu nu am microfon la calculatorul meu.
   - Atunci vom scrie, dar scuză de greșeli gramaticale, eu am uitat franceza.
   - Ok. Spune – mi te rog, ce cauți tu pe net?
   - O relație serioasă. Dar tu?
   - Eu caut o femeie deschisă, cu o moralitate bună și un caracter excelent, gata să devină plină de afecțiune pentru mine, și eu pentru ea. Fiindcă eu vreau să trăiesc o prea frumoasă poveste de iubire cu ea.
   - Minunat, pare să fie interesantă ideea ta.
   - Tu cu ce te ocupi?
   - Inginer în industria alimentară, la o firmă privată.
   - Eu sunt arhitect privat la propriul meu computer. Cu alte cuvinte, sunt independent. Tu ești căsătorită? Ai copii?
   - Sunt divorțată. Copiii sunt în alte orașe, eu locuiesc singură.
   - Eu tot sunt divorțat de 5 ani, am un copil. Tu crezi că vei întîlni pe internet o persoană serioasă?
   - Încă nu am întâlnit – o.

                           (Continuarea o găsiți aici: http://eleonoramoldovan.blogspot.com/2014/10/3-mon-coeur-povestire.html)
Autor: Eleonora.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu