7 iulie 2012

Versuri SĂRUT SUFLETUL TĂU

  SĂRUT SUFLETUL TĂU (varianta optimistă, care mai mult îmi place)

 Sărut sufletul tău prin spaţiu,

 Prin mii de kilometri,
 Iar tu mă simți fericit în brațe,
 Încrezut, că nu mă vei  pierde...

 Sărut duios, din depărtare ,

 Trimis pe a Gingăşiei răsuflare!
 O clipă doar...şi simt că mă topesc...
 De dragul tău, iubite,
 Îmi place să trăiesc!

 Simt, cum iubirea-i o minune,

 Şi iarăş sufletu - ţi sărut...
 Cu dragoste, cu multă pasiune...
 Ca un copil, iubitul meu, mă bucur mult
 De sentimentul, ce-ai trezit în mine.

 Cu pătimaşul meu sărut 

 Subscriu "absenţă" pe trecut.
 Ne privim, ne zîmbim, iar sărut 
 Sufletul tău, iubite, cu sufletul meu,
 Prin spaţiu, nevăzut, dar plăcut...
   (Autor:Eleonora)

 SĂRUT SUFLETUL TĂU (varianta nostalgică)

 Sărut sufletul tău prin spaţiu,
 Prin mii de kilometri...
 Ştiu  că sărutul  e-n zadar,
 Şi că distanţa îl va pierde...

 Sărut duios, din depărtare ,
 Trimis pe - a Gingăşiei răsuflare!
 O clipă doar...şi simt că mă topesc...
 De dragul tău, iubite,
 Îmi place să trăiesc!

 Ştiu că iubirea-i o minune,
 Şi iarăş sufletu - ţi sărut
 Cu dragoste , cu multă pasiune...
 Ca un copil, iubitul meu, mă bucur mult
 De sentimentul, ce-ai trezit în mine.

 Ah, cu pătimaşul meu sărut, 
 Să nu deschid o rană din trecut!
 Şi totuşi  iubite, eu  mai sărut
 Sufletul tău, cu sufletul meu durut.

Autor: Nori.  ( inspirată de o poezie a unui autor necunoscut) :
Целую… душу,  сквозь  пространство, Сквозь  сотни  километров... Я  понимаю,  все напрасно, И  стану, просто,  ветром.. .Целую…  нежно,  не касаясь, Пишу,   дыханьем…  чувства! Еще,  лишь  миг и  я… растаю... И  знаю,  что безумство... Я  знаю,  но опять… целую, Так  трепетно,  так  нежно... И  как  дитя,  порой,  ликую, От  чувства,  что  безбрежно !Но,  только  б  связи, не  разрушить, Вот  этим   поцелуем... Но,  все  равно,  целую… душу, Твою,  очень,   родную! Целую,  боль,  превозмогая, Чтоб   залечить  ожоги... Как    безрассудна… понимаю… Не  смейся,  ради,  Бога.. .Целую…   нежно, обнимая ,Ну,  а  сама…   смущаюсь.. .Я,  будто…  нежность  выдыхаю, Как   объяснить – не  знаю.. .Целую…  сердцем…  твое  сердце, Душу…  душой…  целую... Позволь,  своей душе…  согреться.. .Лишь…  не   суди... Целую!!!  


                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu