22 septembrie 2013

Rochiță croșetată pentru fetiță de 3 ani (fără cusături)

Вязанное крючком платье для девочки 3 - х лет (без единого шва)
   Cu 2 zile în urmă nepoțica mea Delia de 3 anișori mi - a „ciripit” la telefon:
- Bunita, te log, pletete mie
o lotiță!
Pentru bunica, știut lucru, fiecare cuvânt al nepoților e balsam pe suflet și orice dorință e lege.
- Bine, dragă, bunica îți va croșeta o rochiță, dar mai întâi să termin boleroul mămicăi.  
- Bunita, și pentlu Emi pleteti lotița!       
- Bine, dragă, bunica îi va tricota și Emiliei o rochiță. (Emilia e surioara ei de un anișor). 
- Bunita, eu plima!
- Bine, dragă, mai întâi ție bunica îți va tricota rochiță, apoi voi tricota și pentru Emi.
- Bunita, tu când vii? Eu Aptept!
...Parcă mai poate fi pentru bunica ceva mai captivant decât această comandă de la nepoțica? Am lăsat la o parte boleroul nurorii și iată, am lucrat rochița, de parcă am scris. Mai mult decît atît, - ața, care mi - a părut mie, că merge la rochița fashionistei mele de nepoțică, parcă a fost măsurată - cînd am terminat rochița, s - a terminat și ața; din ultima bucățică am făcut floricica. Și până vine momentul să i - o înmânez, i - o arăt aici, în blog.  Cred, că o să îi placă!
  Iar de mîine trec la următoarea „comandă” - „lotiță” pentru Emi.

ЧИТАЙТЕ И НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ:

   Два дня назад моя трёх - летняя внучка Делия позвонила мне:
   - Буни"т"а, связи мне пазааста патье!
   - Хорошо солнышко, буника свяжет тебе платьице, только сначала закончу вязать мамин топик.
   - Бунита, Еми тозе патье!
Еми - это её годовалая сестричка.
   - Хорошо, солнышко, Емили буника тоже свяжет платьице.
   - Бунита, ти когда плиедесь? Я зду!
После этого разговора  я оставила другие дела и за два дня платьице готово. Причём вязалось легко и просто, по вдохновению. Самое интересное, что нитки как раз подошли, не осталось ни кусочка. Хотя, остался маленький кусочек светлой нитки и я связала из него цветочек к платью.
   Ну, а завтра приступаю к следующему заказу- платьице для Еми. 

Autor lucrări, text și poze: Eleonora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu