24 iunie 2016

COVORAŞE HANDMADE.

САМОДЕЛЬНЫЕ КОВРИКИ.

Handgefertigte Teppiche.


O frunză, croşetată din haine vechi, groase.

Acest covoraş l-am confecţionat în 2015, fără schemă, din haine vechi. 

Covoras  în formă de leu. Fără schemă, din haine ieşite din folosinţă.


Am vrut să croşetez o căpşună, dar am realizat un măr. Un măr simpatic, din lîna unui pulover vechi, cu aţa păstrată bine. Am croşetat cu croşeta groasă, cu aţa în multe fire. Covoraşul este suficient de gros.


Acest covoraş îmi serveşte excelent pe podea, lîngă giuvetă. La confecţionarea lui am folosit o croşetă groasă şi nişte haine noi, dar cu aspet vechi: o pereche de ştrampi, o pereche de pantaloni de la pijama, de culoare albă, un tricou gri şi un cearşaf violet.Aş fi putut cumpăra de la magazin cu mult mai frumos, dar nu ar fi fost făcut de mîina mea.

   Covoraş pentru picioare la masa cu calculator. Împletit cu măinile, dintr-un pulover călduros şi mare. Foarte util şi comod. L-am împletit după un filmuleţ de pe Yutube, apoi l-am îndoit în 2 şi am unit părţile cu aţa de culoare galbenă, tot cu mîinile. Acum mi-a venit o idee, să perfecţionez cumva astfel de covoraşe, ca să acoper laba piciorului şi de asupra, fiindcă la talpă e protejat piciorul, dar de asupra îngheaţă, dacă e mai frig în încăpere.  În postările următoare voi expune covoraşul cu "acoperiş".



Un covoraş-fantezie, din niste articole din lînă bătută de la spălat, pe care le-am prelucrat după o indicaţie de pe Yutube. După ce l-am terminat, i-am căutat locul potrivit prin casă şi numai aici se priveştet cel mai bine.

Un covoraş, croşetat din 1kg. aţă de şnur. O încercare. Potrivit schemei, trebuia să fie proporţional, cu laturile egale, însă, vorba proverbului-socoteala de acasă nu întotdeauna se potriveşte cu cea din tîrg. Aşa, cum acasă la mine nu mai am loc potrivit, va fi un cadou energetic handmade pentru nişte picioare dragi mie :).

   - Seamănă cu un păun? După mine-da. Erau cîteva duzine de cravate bărbăteşti de cea mai înaltă calitate şi cum să le pun la aruncat? Mi-a venit ideea să fac din ele o coadă de păun. Apoi mi sa părut nechibzuit să arunc frumuseţe de capete de la cravate şi le-am cusut pe toate una de alta. Am cusut cu mîina şi acul intra f. greu, dar am izbutit. Le-am înfrumuseţat cu croşeta, cu aţă de diferite culori şi calitate. Apoi am căutat pe net imagini cu cap de păun. Am croşetat capul şi l-am cusut acolo, unde se potrivea mai bine. După ce i-am pus şi brîul roşu croşetat, ca să separ coada de aripi, m-a venit ideea să continuu lucrarea. Deci, lucrarea va fi un pic altfel în una din postările următoare. Am de gînd să încerc să transpun prin hanmade momentul din povestea populară, cînd pasărea măiastră se transformă în prinţesă. Cred că reuşesc!

Autor lucrări şi foto: Eleonora.

5 comentarii:

  1. M-a inspirat frunza de vita!!!! Horticultoarea din mine....spur sa o folosesc la un ciorchine de strugure!
    La Tricotaje dichisite, vedeti ce lucrez eu....si astept cu interes comentariile....daca aveti timp si placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, daca ceva din lucrarile mele va inspira in lucrul dv. Succes!

      Ștergere
    2. Cu parere de rau, nu pot deschide pagina dv sa Va vad lucrarile...

      Ștergere