12 februarie 2016

SARAFANE TRICOTATE PENTRU FETIȚE. (haine prefăcute)


ВЯЗАННЫЕ САРАФАНЫ ДЛЯ ДЕВОЧЕК. (ПЕРЕДЕЛКИ)

Fericire!

   În aceste lucrări am îmbinat utilul cu creativitatea. Aveam eu o vestă roșie frumoasă din mohair, prefăcută anul trecut, pe care am purtat-o cu mare plăcere, dar care deja se lărgise și nu mai arăta fain ca la început. Ca să nu stric lucru frumos și să îmi fie interesant la creație, am hotărât să meșteresc din ea două sarafane la nepoțele. La cea mică-din mîneci, iar la cea mare-din poale și restul vestei. Pentru înfrumusețare am cusut la sarafanulcel mare pe pînza tricotată niște fulgușori și ca să nu se supere cea mică, i-am cusut și ei două floricele prin părți la poale. Rezultatul m-a fascinat pur și simplu. Le-a plăcut la toată lumea. Sper să mai însuflețesc pe cineva la asemenea lucrări. 
Din această vestă am meșterit eu 2 sarafane pentru nepoțele.

















Mîneca am tăiat-o în două și partea largă am folosit-o
la fustă, iar partea de sus-la stan, Am unit stanul și fusta pe un volan croșetat. Pe umerașe am croșetat două bentițe, cît nu a ajuns din mînecă și așa am împlinit sarafanul cel mic.



Autor lucrări și foto: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu