26 aprilie 2015

Verde și căprui.

Ochii tăi verzi ma fac să visez
Evenimente, ce eu le formez
În clipe de dor, din Viitor,
Pline de viață și de amor.
Iară iubirea, ce-o am în piept
Să o împart abia de aștept
Cu sufletul meu, cândva rătăcit,
Pe care în tine l-am regăsit,
Tandru și fin, precum îl ştiiam
Și-amar de timp îl tot căutam.

Pe pajiştea verde a ochilor tăi
În armonie și fără bătăi,
Pasc căprioare, se joacă cu lei,
Triluri de păsări răsună în nori,
Mii de culori se adună în flori,
Roua acoperă orșice fir
Cu perle albastre şi cu safir,
Aerul pur și pătrunzător
Stârnește în inimă dulce fior.
Săgeata căprue a ochilor mei
În ochii tăi verzi aprinde scântei,
În inima lor adânc nimerește,
Din verdele drag izvor șipotește
Ca marele fluviu cu ape verzui
Să-și ia începutul dun susura lui.

Autor: Eleonora.
26 aprilie, 2015

2 comentarii:

  1. Atâţia ani s-aştept şi să suspin...
    Ce scumpa eşti iubita mea.
    Floare tîrzie
    Mintuitoare a pustiului din mine.
    Şi mă dedau cîntării,
    Cu care-ţi ud petalele păstrate
    În taina vieţii tale zbuciumate.

    RăspundețiȘtergere