13 martie 2015

OAMENI PREFĂCUȚI? - NUUU...! HAINE PREFĂCUTE? - DAAA!

   MAGIE CU ANDRELELE  ȘI CROȘETA: HAINE RENOVATE, HAINE NOI DIN AȚĂ NOUĂ, HAINE NOI DIN AȚĂ VECHE, PAPUCEI, CĂCIULIȚE...- DE TOATE PENTRU TOȚI!
   ...Împeltim, despletim, prefacem, utilizăm, inventăm... într-un cuvânt, îmbinăm utilul, necesarul și plăcutul!   

... ПЕРЕДЕЛКИ, ПЕРЕДЕЛКИ... И НОВОЕ ВЯЗАНИЕ ТОЖЕ!

1. Bluză bărbătească, croșetată din ață nouă de lână.
   Să croșetez această vestă a fost un moft al meu. Am vrut să văd, cum e să confecționezi așa articol cu croșeta. Concluzia: cu andrelele e cu mult mai ușor, mai repede și acelaș efect. Atâta, că am lucrat cu drag pentru fiul meu. Și mă bucur, că i-a plăcut.
   Cele mai importante momente:
- Am început lucrul de sus, de la gât, reglan, adăugând în fiecare rând ochiuri, până la lărgimea necesară. La mâneci am scăzut câte un ochi din fiecare parte la fiecare dungă deschisă și spre sfârșit, am mai scăzut odată câte un ochi peste 4 rânduri, ca să rămân cu 35 ochiuri la manjetă. La guler era mai larg decât mi-am dorit și am croșetat pe interior un rând așa, ca să rămână larg atât, cât e numai bine.



2. Vesta mea din mohair roșu, demodată, renovată, prefăcută în vestă modernă, elegantă.

Eu am încercat să postez totul cât mai compact și tot odată pe înțeles, să văd, dacă am și reușit.
    În primul rând,mi-am schițat, ce trebuie să fac, apoi m-am apucat de lucru. 
   Postez aici cu speranța,că mai încurajez vre-o doamnă-albinuță să îmi urmeze exemplul, pentru sine, sau pentru cei dragi. Dacă aveținevoie de consultație, adresați-vă,vă ajut cu plăcere.




3. Vestă de băețel, prefăcută în vestă drăguță pentru fetiță.
4. Eghari groși din lână naturală pentru mine, renovați, prefăcuți în alții, mai frumoși, mai moderni, mai practici.
(Toate acestea le vedeți, sau le-ați văzut, mai sus, în poza cu vesta.)

5. Ilic bărbătesc tricotat, renovat, prefăcut în altul, mai lung.



6. Căciuliță de primăvară pentru mine, prefăcută din bereta, de care mă plictisisem.





7. Căciulă bărbătească 3x1


 Aici pot să mai adaug doar că la căciulița subțire am luat 72 ochiuri, firul de mohair era în una, iar la căciulița groasă, firul de mohair în două și 62 ochiuri.
Autor lucrări și foto: Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu