20 decembrie 2014

TUNICĂ PENTRU DOAMNE CU CROȘETA.

ВЯЖЕМ ЖЕНСКИЙ КАРДИГАН КРЮЧКОМ.




                         La început a fost o cheutoare, care s-a dovedit
                        a fi prea sus și acum prinde bine la modificarea
                        designului gulerului - foarte original și util.


                         Ultimul rând a devenit frumos numai după ce am croșetat florile des.


La început am croșetat marginea separat, dar apoi am înțeles, că
 ăn acest loc trebuiesc cusute bucățile împreună - o ieșire dintr-o
situație neprevăzută.


Gulerul mi-a făcut multă bătaie de cap. La inceput am croșetat un singur rând de flori în jurul gâtului, dar articolul părea neterminat. Am croșetat prin metoda probelor, până  am obținut ceva potrivit. Cu cheutorile a fost simplu, a mers de la sine, doar că din cauza gulerului, cea de sus a  devenit de prisos, însă s-a dovedit foarte binevenită la modelarea  gulerului în jurul gâtului pentru o deschizătură mai mică - după dorință.






Eu de fapt, începusem să îmi croșetez o vestă obișnuită cu mâneci, însă după ce am tricotat vreo 4 rânduri de flori(imaginea din stânga), am descoperit, că am greșit mărimea și începusem dezamăgită să despletesc ce făcusem, ca să încep din nou. Întâmplător am întors pânza cu florile în jos(imaginea din dreapta) și am descoperit uimită, că ornamentul cu florile în jos se privește în cazul dat, la culoarea și grosimea aței, mai special, iar tiparul în formă de trapez este anume acela, care mie cel mai bine îmi stă. Deci, am început să îmi inventez o altă haină și iată că mi-a eșit această tunică, mai specială decât vesta clasică, la care mă gândeam. Concluzia: dacă nu vă place ceva din ce lucrați cu mânuțele voastre de aur, stimate doamne meșterițe, nu vă grăbiți la stricat, priviți bine la  ce vi s-a primit și vedeți, ce idee vă sugerează Muza inspirației. 






Iată așa am continuat să croșetez
la spate cu ochiuri cu un picioruș,
iar în față am tricotat  și 3 flori
în rând, fără model, „la ochi”,
ca să fie frumos.



Acesta este schema, după care am tricotat. Am luat-o de undeva de pe net și o postez aici pentru vedere completă, sper să nu supăr autorul schemei, necunoscut de mine. Poate mai prinde bine cuiva, împreună cu lămuririle mele, referitor la ornamentul și lucrul la la tunica mea croșetată. Poate chiar ajută la cineva să facă ceva și mai frumos. Vorba aia: „Dar din dar se face raiul”.
                                                                                                                                                                                                         Autor lucrare și imagini; Eleonora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu